Skip to main content

Beste

Mijn klantnummer is 617406599

We hebben deze week een derde decoder V7aangekregen. Helaas krijg ik hem niet opgestart. Ik krijg telkens de melding: proximus tv service  niet beschikbaar.

We hebben het vorige week geprobeerd met de decoder ook een V7 van boven en dit lukte perfect.

Wat heb ik ondertussen al gedaan en is er al gebeurd:

  • Ik heb 4 X contact gehad met een proximus medewerker (Totaal meer dan 60 minute!):-(
  • Decoder gereset X 2, er komt bij mij niet “erasing” op,  wel volledig geüpdatet.
  • Oude decoder V5-6 afgesloten
  • Kabels zijn gecontroleerd, LAN kabels ook. Die zitten allemaal juist want anders zou de andere decoder niet werken.

Ik hoop dat er een oplossing, naar mijn gevoel is die decoder nog niet geregistreerd of zo.

Groetjes

Magalie

@Van Bortel Magalie

mogelijks staat er nog een decoder teveel geregistreerd op je lijn.

heb je gebeld naar 0800 99 696 en de instructies gevolgd.

Heb je ook gecontroleerd hoeveel TV’s (decoders dus) die je kunt aansluiten 
zie → Beschikbaarheid van TV | Proximus

NB: tijdens het weekend en feestdgen komt hier niemand langs op het forum die van Proximus zelf is.
In het weekend kan er wel gebeld worden tot 22u naar de helpdesk 080022800

 


Reageer