Beantwoord

Proximus TV - app


Wanneer ik mij wil aanmelden in de Proximus TV app krijg ik steeds de melding dat mijn gegevens opgeladen worden, waarna het scherm terug veranderd naar het inlogscherm. Dit blijft zich herhalen, ook al geeft ik login en paswoord verschillende keren in.
Ik heb de app al verschillende keren opnieuw gedownload, zonder resultaat.
Als ik de oude app (TV Overal) gebruik, kan ik wel kijken..
Hoe kan dit verholpen worden?
Bedankt!
icon

Beste antwoord door RobrechtB 7 April 2017, 14:09

Bekijk origineel

37 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Jens,

Kan je nog eens proberen ? Normaal zou het nu wel moeten lukken.

Mvg, Robrecht
Reputatie 7
Badge +4
Graag gedaan. Ik wens je alvast en fijn weekend. Mvg, Robrecht
Reputatie 7
Badge +4
Dag Jacqueline,

kan je nog eens proberen?

MVG,

Wim
Reputatie 7
Badge +4
Dag Philip,

ik moet je bericht doorsturen naar onze klantendienst. De tv app ontbreekt administratief.

Mvg, Robrecht

Het Proxmus Team
Reputatie 6
Badge +3
Dag Philipheidi,


Wat Robrecht zegt is correct, de applicatie stond nog niet actief als een product. We hebben dit voor jou in orde gebracht door dit toe te voegen, wat binnen de 48uur in werking zal treden.

Groetjes,
Lorentz.
Reputatie 7
Badge +4
Dag David,

Deze zou nu moeten werken. Kan je het nog eens testen ?

Mvg, Robrecht

Het Proximus Team
Reputatie 7
Badge +4
Super! Alvast een fijne dag verder.

Mvg, Robrecht
Reputatie 7
Badge +4
Johannes, zou in orde moeten zijn nu!
Reputatie 7
Badge +4
Dat lukt enkel als je verbonden bent met een Proximus netwerk , dus als je 3G of 4G van ons gebruikt zal dat wel moeten lukken.
Reputatie 7
Badge +4
Graag gedaan!
Reputatie 5
Badge +4
Hey Kathleen, probeer het nu eens. Heb een wijziging uitgevoerd. Mvg, AndyM
thanks Robrecht, thanks Lorentz.
Reputatie 7
Badge +4
Matthys , ik zie bij jou niets verkeerd, zou moeten lukken. Krijg je een bepaalde foutmelding? kan je voor de zekerheid eens de app verwijderen en opnieuw installeren ?
Super!!! Het is in orde, hartelijk dank!!😘
Reputatie 7
Badge +4
Dag Kathy, kan je eens opnieuw proberen? MVG, Wim
Reputatie 7
Badge +4
Dag Julos, dit zou nu in orde moeten zijn. MVG, Wim
Reputatie 7
Badge +4
Geen probleem.
Hallo Wim VL,

Heeft dit nog altijd te maken met de naamgeving van het apparaat waar je mee inlogt op PX-TV applicatie?
Reputatie 7
Badge +4
Nee, dit is gewoon een instelling van hun account.
Reputatie 7
Badge +4
Sam, kan je ons via een privé bericht even je login van je MyProximus en je klantennummer doorgeven? Dan kijk ik dit graag even voor je na. Grtjs, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dag Jens,

Kan je nog eens proberen ? Normaal zou het nu wel moeten lukken.

Mvg, Robrecht
Het werkt - bedankt Robrecht!
Beste
Ik zit met hetzelfde probleem. App gaat steeds terug naar beginscherm. Hoe kan dit worden opgelost.

mvg

Jacqueline
Goedemorgend,
ik heb ook hetzelfde probleem als hierboven beschreven.
Ik heb net hetzelfde voor.....
Goedemorgen Robrecht,

Bedankt, nu lukt het wel

Reageer