Beantwoord

Proximus TV - app


Wanneer ik mij wil aanmelden in de Proximus TV app krijg ik steeds de melding dat mijn gegevens opgeladen worden, waarna het scherm terug veranderd naar het inlogscherm. Dit blijft zich herhalen, ook al geeft ik login en paswoord verschillende keren in.
Ik heb de app al verschillende keren opnieuw gedownload, zonder resultaat.
Als ik de oude app (TV Overal) gebruik, kan ik wel kijken..
Hoe kan dit verholpen worden?
Bedankt!
icon

Beste antwoord door RobrechtB 7 April 2017, 14:09

Bekijk origineel

37 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Sam, kan je ons via een privé bericht even je login van je MyProximus en je klantennummer doorgeven? Dan kijk ik dit graag even voor je na. Grtjs, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Ik heb net het zelfde probleem, hoe kan ik dit oplossen?
Reputatie 7
Badge +4
Nee, dit is gewoon een instelling van hun account.
Hallo Wim VL,

Heeft dit nog altijd te maken met de naamgeving van het apparaat waar je mee inlogt op PX-TV applicatie?
Reputatie 7
Badge +4
Geen probleem.
Ja het werkt. hartelijk dank! Julos
Reputatie 7
Badge +4
Dag Julos, dit zou nu in orde moeten zijn. MVG, Wim
Ik heb hetzelfde probleem... Mvg Julos
Dag Kathy, kan je eens opnieuw proberen? MVG, Wim

Opgelost, bedankt
Reputatie 7
Badge +4
Marc, dit zou nu moeten werken. MVG, Wim
Reputatie 7
Badge +4
Dag Kathy, kan je eens opnieuw proberen? MVG, Wim
Hier ook zelfde probleem met deze app..
Beste,

Ik heb ook hetzelfde probleem met de TV overal app.
Telkens ik inlog in de app lijkt hij verder te gaan en dan kom ik terug op het login scherm.

Super!!! Het is in orde, hartelijk dank!!😘
Reputatie 5
Badge +4
Hey Kathleen, probeer het nu eens. Heb een wijziging uitgevoerd. Mvg, AndyM
Hallo, ik heb ook dit problem, het inlog scherm komt telkens terug,
Reputatie 7
Badge +4
Graag gedaan!
Het is gelukt, bedankt
Reputatie 7
Badge +4
Dat lukt enkel als je verbonden bent met een Proximus netwerk , dus als je 3G of 4G van ons gebruikt zal dat wel moeten lukken.
Ik ben momenteel op mijn werk, kan ik mij hier proberen aan te melden of moet ik hiervoor thuis zijn?
Reputatie 7
Badge +4
Matthys , ik zie bij jou niets verkeerd, zou moeten lukken. Krijg je een bepaalde foutmelding? kan je voor de zekerheid eens de app verwijderen en opnieuw installeren ?
Ik kan me ook niet meer aanmelden sinds ik de nieuwe app heb gedownload.

Mvg Evelien Matthys
Reputatie 7
Badge +4
Johannes, zou in orde moeten zijn nu!
We hebben sinds vorige week Proximus en ik heb het zelfde probleem. Inloggen lijkt te werken maar de app springt terug naar het login scherm zonder foutmelding.
Reputatie 7
Badge +4
Super! Alvast een fijne dag verder.

Mvg, Robrecht

Reageer