Beantwoord

Proximus Pickx werkt niet (voetbal niet beschikbaar via website en App installeert niet)

  • 8 November 2020
  • 3 reacties
  • 132 Bekeken

Beste,

Ik ben er nog niet in geslaagd Proximus Pickx werkend te krijgen:

- Website: Daar kan ik mijn voetbalpakket niet bekijken met de melding dat ik het pakket nodig heb om hier toegang toe te hebben, maar ik heb het voetbalpakket al jaren en kan op de TV gewoon kijken.

- App: Wanneer ik de App installeer, krijg ik eerst een aantal vragen met betrekking tot het mogen verzenden van berichten en het connecteren met andere aparaten op mijn netwerk en vervolgens blijft de App laden, maar dit wordt niet voltooid. Als ik de app vervolgens sluit en terug open, krijg ik de melding dat men met het probleem bezig is. Dit is intussen reeds enkele werken zo. Ik heb gisteren telefonisch contact opgenomen met Proximus en daar werd gezegd dat ze het probleem gevonden hebben en dat het vandaag opgelost zou zijn, wat niet het geval is.

 

De truc van de telefonische support dat mijn probleem de dag erna zal opgelost zijn, is spijtig genoeg een veel voorkomende situatie. Ik denk dat zo’n 50 tot 75% van de keren dat ik bel, dit wordt toegepast. Enige controle op de kwaliteit van de telefonische support lijkt me aangewezen.

Alvast bedankt om dit te bekijken.

Mvg,

Donald

icon

Beste antwoord door YorickP 9 November 2020, 09:58

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

morgen pas kot hier iemand terug op het forum die van Proximus zelf is 

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan) (In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen), zodat zij hiermee morgen aan de slag kunnen.

Reputatie 6
Badge +3

@Don1880 

Bedankt om alvast uw forumprofiel in te vullen. Hierdoor heb ik al het nodige al kunnen doen. 

De koppeling voor de Pickx App was verkeerd gelopen voor uw MyProximus account.

Ik heb alles terug juist gezet en alle nodige koppelingen gemaakt.

Probeert u nog eens uit te loggen en opnieuw in te loggen op de app of op de website om het na te testen?

Bedankt voor de snelle interventie en oplossing. Het werkt zowel op mijn iPhone als via de website.