Via de server van proximus tv zijn er meer dan 40 opnames verwijderd van 4/9 tem 15/9, waaronder films en episodes van series, te veel om op te noemen en ik krijg te horen, PECH, sorry we kunnen je niet helpen.
Geen medewerking. Ik zou alle informatie over de verdwenen opnames moeten doorgeven. alsof ik niets beter te doen heb. Zij hebben het probleem veroorzaakt dus zij moeten het oplossen, als ze verwijderd zijn kan ik tenslotte niets zien, dus moeten ze mij eens uitleggen hoe ik dat kan meedelen wat er gewist is. Echt slim zijn ze daar niet echt.
Hopelijk kan ik hier iemand vinden van de 2e lijn die uiteindelijk wat kennis van zaken heeft, want meeste mensen bij proximus hebben geen benul waar ze over spreken, ik ken er meer van maar helpen doen ze dus helemaal niet.
En dit is dus zeker niet de eerste keer, maar wel de ergste.
Er zijn al jaren problemen met proximus maar dit is echt de druppel. Er komt echt geen verbetering.
Het is simpel geef de mensen meer ruimte om opnames voor langere periode te bewaren en zorg dat er een externe schijf kan worden aangesloten zodat de opnames ook thuis kunnen bewaard worden als backup. Maar het luid bij proximus, dat brengt geen geld op dus doen we dat niet.
Los dit op of ik ben weg.