Skip to main content

Hallo

sinds maandag hebben wij onze Proximus aansluiting. Sinds 2 weken heb ik mijn MYPROXIMUS account aangemaakt en gebruikt.. echter nadat ik mij inlog op de pickx applicatie via mijn iPad of gsm dan blijft hij laden, via de website lukt het wel om mij in te loggen en voorbij het laadscherm te geraken.. 

 

kan iemand dit voor mij nakijken aub? 
 

mvg

Hallo

sinds maandag hebben wij onze Proximus aansluiting. Sinds 2 weken heb ik mijn MYPROXIMUS account aangemaakt en gebruikt.. echter nadat ik mij inlog op de pickx applicatie via mijn iPad of gsm dan blijft hij laden, via de website lukt het wel om mij in te loggen en voorbij het laadscherm te geraken.. 

 

kan iemand dit voor mij nakijken aub? 
 

mvg


hi, kan je je klantennr of lijnnr van je vaste producten toevoegen aan je profile ?
dan doe ik hiervoor het nodige


ter bijkomende info: → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan)


Klantennummer is toegevoegd aan mijn profiel !


Reageer