Als ik je lijn test zie ik aar niet onmiddellijk een oorzaak voor de verbrekingen. Ik zie dat er 2 decoders geregistreerd zijn op je lijn. Heb je dit probleem op beide toestellen ? Is je decoder via kabel of draadloos verbonden met je modem (Bbox3)
@ Martin, wij hebben een V4 decoder, blijkbaar wordt daar afgeraden om deze te resetten ?
@HadewychT, het is maar 1 decoder die lastig doet. Deze is met de modem verbonden via wifi.
@diane.van.muylder
@ Martin, wij hebben een V4 decoder, blijkbaar wordt daar afgeraden om deze te resetten ?
Deze v4 decoder kan worden omgeruild voor een recentere decoder, maar dat laat ik verder over aan @HadewychT om het verder met u te bespreken/regelen.
@HadewychT, het is maar 1 decoder die lastig doet. Deze is met de modem verbonden via wifi.
ik vermoed dat dit de v4 decoder is omdat je zegt dat het afgeraden is deze te resetten
het wifi toestel dat tussen de decoder en bbox staat reset je best ook eens maar ik weet natuurlijk niet of dit een wifi bridge is of een booster of een powerline/wifi-adapter ,
mss best afwachten of de v4 kan omgeruild worden en is het dan in orde met de ruildecoder.
@diane.van.muylder Is het inderdaad die v4 die problemen geeft ? Deze decoder kunnen we omruilen voor u. Die kan dan geleverd worden in een UPS-punt. Via deze link kan u er 1 kiezen en het ons laten weten.
Weet u of de lichtjes op uw Wifi bridge groen blijven branden ? Of wordt ‘link quality soms oranje of rood ?
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wfb_led/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/controlelampjes-van-proximus-toestellen/controlelampjes-op-je-wi-fi-bridge.html
Wij hebben een UPS Punt gekozen en zouden opteren voor
COMCON SAS (62247616)
MEERSTRAAT, 260
1840 LONDERZEEL
Ivm de lichtjes ik zal dit nagaan wanneer we het euvel van het stilvallen van een programma nog eens hebben. Voorlopig werkt alles normaal maar we kijken momenteel geen TV.
ja en mss heb je het probleem niet meer als je de ruildecoder aansluit op de wifi bridge, maar dat zal je dan wel zien eens het zover is.
Wij hebben een UPS Punt gekozen en zouden opteren voor
COMCON SAS (62247616)
MEERSTRAAT, 260
1840 LONDERZEEL
ok, we doen hiervoor dan het nodige
Beste heb nwe decoder zojuist geïnstalleerd. Nu is het afwachten. Toch nog enkele vragen. Blijkbaar ben ik nu (oudere, bewaarde) opnames kwijt. Kan ik die op 1 of andere manier terug oproepen of zijn deze onherroepelijk verloren?
Waar kan ik de oude decoder afgeven ? Zelfde adres als hierboven ?
De opnames die op je V4 decoder zelf stonden ben je inderdaad kwijt, aangezien deze lokaal op de V4 bewaard werden.
V4 decoders moeten niet teruggestuurd worden, zijn voor het recyclage park bestemd.