Vraag

problemen met v7 decoder

  • 17 October 2020
  • 8 reacties
  • 3676 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

ik heb veel problemen met mijn v7 decoder ,opnames die men aan het bekijken is stoppen plotseling na 15 minuten enkel heropstarten helpt dan nog, ook soms haperend beeld

alles al gereboot router decoder enz. niks helpt!! een v5 mini is geen optie daar ik al apps heb aangeschaft. 

wat is hier aan de hand?


8 reacties

Er zijn inderdaad nog wat bugs met de V7 waar er nog altijd aan gewerkt wordt maar voor meer details ivm de eventuele oplossingen met de nog hangende problemen, daar zal iemand van pro⌘imus meer uitleg moeten over geven als ze hier maandag terug langskomen op het forum.

Het is ook altijd best van de V7 direct te verbinden met een utp kabel aan de bbox (indien enigszins mogelijk) ipv hem draadloos te laten werken met de bbox, maar alle problemen zullen daar natuurlijk ook niet allemaal mee opgelost worden want een bug blijft een bug die eerst moet opgelost worden.

Het enigste wat je eventueel kunt proberen is de bbox en de V7 eens resetten.

bbox resetten = 20 sec resetknopje achteraan ingedrukt houden

v7 resetten =

  1. Druk op de On/Off-schakelaar achteraan je decoder.
  2. Druk je op de On/Off-schakelaar terwijl je de knop Pair  op de voorkant van je decoder ingedrukt houdt. 
  3. Hou de knop ingedrukt tot op het scherm Erasing verschijnt.
  4. Laat de knop Pair   op de voorkant van de decoder los.

Heb mij V7 decoder nu een 2 tal weken en heb er spijt van.Tv valt zomaar uit afstandsbediening moeten resetten een paar keer.Vind ook niet gebruiksvriendelijk. Had er veel meer van verwacht en ga het terug inruilen. 

Reputatie 3
Badge +1

gisteren weer een opgenomen programma 3 keer mogen heropstarten om uit te kijken.

wat is hier aan de hand?

Reputatie 7
Badge +4

@Koen_095 Heb je enkel problemen tijdens het bekijken van je opnames, of ook bij live tv of bij het bekijken van een programma via een app (Netflix,...)

Hoe is je decoder verbonden met je B-box ? Kan je hem verbinden met een kabel om zo eens te testen ? 

Ik zie dat je ook nog V5 mini decoders hebt. Heb je daarmee hetzelfde probleem, of kan je diezelfde opnames daar dan wel bekijken ? 

 

Reputatie 3
Badge +1

ik heb enkel problemen bij het bekijken van opnames op de v7 decoder

op de v5 minis geen enkel probleem , al de decoders zijn verbonden met kabel

Reputatie 3
Badge +1

gisteren weer een opgenomen programma  pano .3 keer mogen heropstarten om uit te kijken.

wat is hier aan de hand?

Dit wordt door andere v7 bezitters ook nog gemeld.

heb je dit bvb ook als je de andere decoders eens loskoppelt van de bbox en alleen de v7 bekabeld aangesloten is.

Reputatie 3
Badge +1

Nu ook al haperingen tijdens live uitzending,eerst sneeuw dan geen beeld na zoon 10sec terug beeld

Reageer