Problemen met TV en Internet-hoe klacht indienen
Proximus, waar moet ik klacht indienen voor jullie slechte service?
Als ze u bij de Helpdesk 080022800 echt niet kunnen verder helpen met je problemen (probleem oplossen) , zou ik als ik u was beroep doen op een gratis happyhouse technieker om dit bij u te komen onderzoeken en oplossen.
Die kun je zelf aanvragen hier > http://proximus.be/happyhouse
NB: klacht indienen kun je als volgt (hier wel een vb klacht omtrent factuur maar als je de flow volgt kan het ook voor technische problemen ....)
surf naar > contacteer onze klantendienst .
* klik achtereenvolgens op: "Vind het antwoord op uw vraag" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > voer nummer in > "OK" >
*****
"Ik heb een vraag over mijn factuur"
> "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")
> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"
******
of voor u bv:
"Mijn product werkt niet goed" > "Televisie"
> "Een klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")
> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"
Die kun je zelf aanvragen hier > http://proximus.be/happyhouse
NB: klacht indienen kun je als volgt (hier wel een vb klacht omtrent factuur maar als je de flow volgt kan het ook voor technische problemen ....)
surf naar > contacteer onze klantendienst .
* klik achtereenvolgens op: "Vind het antwoord op uw vraag" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > voer nummer in > "OK" >
*****
"Ik heb een vraag over mijn factuur"
> "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")
> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"
******
of voor u bv:
"Mijn product werkt niet goed" > "Televisie"
> "Een klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")
> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"
Jennen, kan je me even via een privé bericht doorgeven wat het probleem precies is? Dan kunnen wij je klacht bekijken. Grtjs, Charlottte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
we zullen s proberen
ben benieuwd he
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.