Vraag

problemen met nieuwe zender Play Crime

  • 25 January 2024
  • 17 reacties
  • 1770 Bekeken

Sinds de nieuwe zender Play Crime (zender 62 op Proximus tv) beschikbaar van vorige week vrijdag is het enkel mogelijk om de programma’s rechtstreeks te bekijken.

Iers opnemen, programmeren ect lukt niet.

Geen foutmelding er wordt gewoon niets uitgevoerd.

Ik heb er sinds maandag al voor gebeld naar de klantendienst en er zou uiteindelijk een technieker vandaag langskomen maar die is niet komen opdagen.


17 reacties

Je kan het volgende proberen:.

  • Je drukt op de home knop (huisje) op je afstandsbediening, gaat naar instellingen ( tandwieltje) , naar beneden selecteer  support deze openen door op OK te drukken, vervolgens clear data en herstart selecteren en op OK drukken. Je decoder zal de gegevens van de  Pickx App verwijderen en opnieuw initialiseren  tijdens de heropstart van de Pickx App.

Mocht dit niet helpen, doe dan eens een reset van je V7 decoder

  • Dit doe je zo : Zet je decoder uit via de schakelaar achteraan. Druk je op de On/Off-schakelaar terwijl je de knop Pair op de rechter zijkant van je decoder ingedrukt houdt. Op je TV scherm komt ERASING , vervolgens wordt je decoder opnieuw opgestart en teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Bekijk zeker deze video Reset van je Android TV Box via de TV Box zelf - YouTube .

 

Reputatie 3

Bij mij zelfde probleem ,v5 decoder,  reset gedaan ook van modem nog steeds geen opname mogelijk.

Hier ook v5 decoder en reset had ik ook al gedaan. 

Bij instellingen staat er geen support. Keuze is enkel mijn account - kinderslot - systeem - zenders nummeren - voorkeur - beheer toestellen 

eigenlijk kun je niet veel meer zelf doen dan de bbox te resetten (met decoder stroomloos) 

en als je terug kunt surfen de decoder resetten.

Reputatie 3

Wat ik nu opmerk dat via smartphone de app pickx de opnames er wel zijn en kan deze ook  bekijken als ik deze cast naar de tv , dus voorlopig is het behelpen op deze manier tot proximus met een oplossing komt .

Ik heb de zender staan in de app op mijn telefoon, maar niet op mijn tv. Ik heb nog een V5 decoder. Waarschijnlijk zal ik die moeten heropstarten?

Reputatie 3

Sinds vandaag is blijkbaar het probleem met play crime  opgelost bij mij toch,😊hoe daar heb ik het raden naar😮.

Hier is de technieker 2 maal langs geweest vorige week dinsdag en donderdag en het probleem wad niet opgelost, integendeel, na de aanpassingen dinsdag waren die zender en nog een reeks andere zenders en alle opnames allemaal verdwenen. Donderdag is dat dan weer opgelost maar niet de problemen met playcrime 🤦🏼 

Reputatie 7
Badge +5

@Isoldedgv Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het even voor je na.

 

Reputatie 3
Badge

Hier ook alles geprobeerd (V5C-decoder). Niet gelukt. Wachten tot Proximus het kan oplossen...als ze het willen en kunnen, hé...

Hier ook alles geprobeerd (V5C-decoder). Niet gelukt. Wachten tot Proximus het kan oplossen...als ze het willen en kunnen, hé...

Hier is het niet gelukt na 2 bezoeken van de technieker

 

@Isoldedgv Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het even voor je na.

 

Ik heb mijn klantnr toegevoegd aan mijn profiel.

Reputatie 7
Badge +3

@Isoldedgv 

 

Ik heb de FirmWare up to date gemaakt en je bbox vanop afstand herstart.

Werkt het nu op Play Crime?

 

Geert

@Isoldedgv

 

Ik heb de FirmWare up to date gemaakt en je bbox vanop afstand herstart.

Werkt het nu op Play Crime?

 

Geert

Ja, ik denk het wel. Ik heb gisterenavond gezien dat er opnames waren van Play Crime, dat is de eerste keer maar ik heb nog niet gekeken of ze afgespeeld om te zien of dat lukt. 

Reputatie 3
Badge

Voor de eerste keer kon ik een opgenomen programma van Play Crime bekijken. Dankjewel!

Hier is het ook mogelijk nu op de opnames af te spelen enz. Dank u !

Reageer