Beantwoord

Problemen bij installatie V7 decoder : installatie is ok, decoder is actief volgens Proximus, maar ik krijg geen beeld

  • 19 November 2023
  • 10 reacties
  • 171 Bekeken

ik kan om het even welk programma selecteren, krijg dan de naam van de zender en van het programma op het scherm, maar dan krijg ik een zwart scherm...al meerdere keren alles gereset (ttz modem en decoder).TV kijken dus niet mogelijk. De V7 vervangt een defecte decoder (die we aangekocht hadden een aantal jaar terug), is na veel over en weer gemail/-bel/… opgestuurd, nadat ik uiteindelijk naar een proximus winkel ben gestapt...

icon

Beste antwoord door yvlo 22 November 2023, 20:45

Bekijk origineel

10 reacties

@yvlo Ter info:

Je kan altijd nu nog bellen naar 080022800 tot 22u zodat ze u daar mogelijks kunnen verder helpen.

als je de bbox en decoder al gereset hebt dan zal je zelf niet veel meer kunnen ondernemen tenzij je decoder niet rechtstreeks met utp netwerkkabel met de bbox verbonden is, dan zou je het toestel dat tussen decoder en bbox staat nog eens kunnen → heropstarten .

 

Reputatie 7
Badge +5

@yvlo Heb je de hdmi kabel die geleverd was bij de decoder in gebruik genomen? Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het voor je na.

er zat enkel een adapter bij voor de stroom, geen HDMI kabel, geen nieuwe afstandsbediening (maar die wordt morgen nageleverd, nadat ik dat gevraagd had). De HDMI kabel die ik gebruik, is die van de vorige decoder, die zonder problemen werkte

klantnummer is ********

 

maar morgen komt er een technieker langs, wellicht kan die het probleem oplossen

Hij zal wel zo’n HDMI kabel meehebben  veronderstel ik toch, want deze van de oude decoders voldoet niet voor een V7 decoder.

Reputatie 7
Badge +5

@yvlo Ik zie dat onze technieker al ter plaatse is geweest. Heeft deze het probleem kunnen oplossen? 

Probleem is opgelost, afstandsbediening en hdmi kabel vernieuwd. Alleen staat er in de resume dat er 100 EUR zal aangerekend worden hiervoor, terwijl zowel hdmi als afstandsbediening niet bij de decoder meegeleverd waren...ik ben niet van plan dit te betalen...

Reputatie 7
Badge +5

@yvlo Indien dit op je volgende factuur zou staan laat het ons dan zeker weten dan vraag ik aan mijn collega’s om het nodige te doen.

zal ik zeker doen. Alvast bedankt !

mvg

 

yves

De factuur is inmiddels toegekomen, er is 85 EUR aangerekend voor “herstelling”. Gelieve dit zoals afgesproken te annuleren. Alvast bedankt

Mvg

Yves 

Reageer