Vraag

probleem V7

  • 8 November 2023
  • 4 reacties
  • 61 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Voor de zoveelste keer probleem telkens ik mijn opnames wil bekijken krijg ik een rood scherm, heb al twee keer een medewerker gehad die een harde reset  heeft gedaan  maar probleem komt steeds terug  hoe geraak ik aan een nieuwe decorder?

 


4 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Waarom heb je nog niet geprobeerd met een andere TV toestel ?

Inderdaad wel interessant om weten.

Stel dat het dan in orde blijft met die andere TV. Dan gaat de vlugge conclusie zijn dat het aan het TV toestel ligt, maar daar ben ik dan nog niet 100% van overtuigd want waarom blijft het wel een tijd goed na een harde reset van de V7, als het aan de TV zou liggen?

NB: De “Topic Start” is het vervolg van dit Topic hier → Problemen V7 | Proximus Forum

Reputatie 3
Badge +1

Probeer het eerst met een eventuele software update van de TV en indien up-to-date, een andere TV. Ik zou het daarna pas steken op de decoder eerlijk gezegd.

Dat is inderdaad sowieso het beste dat je de mogelijke testen eens doet die je allemaal zelf nog kunt uitvoeren, zodat je dit al kan uitsluiten dat het de reden van het probleem zou kunnen zijn. 

De reden dat ik toch de decoder blijf verdenken is gewoon omdat ik afga op alles wat ik al gelezen heb op het forum van anderen en al vernomen heb van V7 bezitters,  die ook al die voorgestelde testen uitgevoerd hebben.
Enfin, we zullen wel zien wat het geeft als Walter het allemaal eens zou kunnen uitproberen en op die manier kunnen we er nog iets van opsteken.

Reageer