Beantwoord

Probleem met inloggen op app Proximus tv

  • 18 January 2018
  • 6 reacties
  • 93 Bekeken

Als ik inlog zegt hij dat ik geen toegang heb terwijl op my Proximus staat dat het actief is.
Kan de klantendienst ook niet bereiken. Vandaag 30' aan de lijn gewacht, geen resultaat.
icon

Beste antwoord door Jean-PaulS 19 January 2018, 06:59

Bekijk origineel

6 reacties

Ook nieuwe klant ? Ik sinds gisteren en ook nog geen Proximus TV op de iPad.
Ik kreeg wel iemand aan de telefoon en die zei mij dat ik best nog enkele dagen wacht, tot alle databases gekoppeld zijn.
Reputatie 6
Badge +4
Nancy,

Heb je problemen met in te loggen met ProximusTV? Dit zou opgelost zijn nu met je Myproximus account

n***y.de.*****k@hotmail.com

Groeten, Jean-Paul
Reputatie 6
Badge +4
Dag Bjorninho,

Er was inderdaad een profielfout. Kan je nu even controleren?

Groeten Jean-Paul
Reputatie 6
Badge +4
Inloggen op x0X0@yahoo.com (Je Myproximus account)
Is opgelost Jean-Paul.
Bedankt voor de snelle interventie!!!
Reputatie 7
Badge +4
bjorn
dit kan mogelijk een probleem zijn met je wifisignaal
je kan even proberen hiervoor je wifikanaal aan te passen



http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wifi_trouble/p...

Reageer