Skip to main content

Probleem met het herstarten van een lopend programma. De herstart toets is niet meer te bedienen. Dit euvel ondervind ik sinds er begin sept een software update is gebeurd van de “Pickx tv dienst”, waarvoor ik enkele dagen eerder een mail had ontvangen dat dit stond te gebeuren.

Ik heb een V7 decoder met app versie 6.153.4

Heb intussen reeds de internet box(b-box 3) en de android TV-box herstart.

Helaas zonder resultaat.

Heeft iemand dit probleem ook al ervaren?

@rovave probeer eens “Clear data & herstart” via instellingen van je decoder of dit helpt.

  • Druk op de home-knop (🏡) van je remote te drukken
  •  bovenaan dan naar rechts scrollen tot aan ⚙️(= instellingen/settings)
  • > “Support “    
              |- Clear data & herstart         

NB: bij mij staat er al een latere app versie op mijn v7.

als bovenstaande niet helpt zou je ook op software update kunnen controleren

  • Druk op de home-knop (🏡) van je remote te drukken
  •  bovenaan dan naar rechts scrollen tot aan ⚙️(= instellingen/settings)
  • > “Support “
              |- Controleren op Updates   

 

 


Fantastisch! Blijkt te werken vanaf nu.

Hartelijk dank voor de snelle respons


Heel graag gedaan en blij te horen dat het werkt.


Reageer