Ik kan mij niet inloggen bij pickx-app. De app erkent mijn logingegevens niet en gaat terug naar beginscherm...
Ik heb je profiel correct geplaatst, kan je dit nu even testen aub?
Ik kan nu inloggen maar krijg de melding dat de stream niet werkt.
Ik krijg geen enkel programma, die nu aan het spelen is, open.
Ik werk met de pickx app op de gsm, verbonden met wifi.
Heb je de wifi al eens uitgezet en opnieuw ingeschakeld?
Heb je ook problemen bij bv: youtube?
Geert
wifi opnieuw opgestart zonder resultaat, youtube geen probleem...
Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?
Heb je de app geïnstalleerd via IOS of Android?
Geert
Dit was blijkbaar het probleem. App opnieuw geïnstalleerd en alles werkt nu.
Bedankt!
ik kan me niet inloggen op de Proximus pickx app!! Het springt de heletijd terug naar aanmelden!! Daarna kan ik erin maar zie alleen grijze kaders en daarna komt erop te staan van login staat niet gelinkt!!!
ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan)
Zodat zij hier maandag direct mee aan de slag kunnen.
ik kan me niet inloggen op de Proximus pickx app!! Het springt de heletijd terug naar aanmelden!! Daarna kan ik erin maar zie alleen grijze kaders en daarna komt erop te staan van login staat niet gelinkt!!!
Beste,
ik krijg ook steeds een foutmelding als ik probeer in te loggen. App reeds verwijderd en opnieuw gedownload, maar niet werkt niet. Is het mogelijk om dit eens te controleren? Alvast bedankt!
Hier ook het probleem dat mijn login niet gekoppeld is aan mijn Proximus pickx account vele keren geprobeerd maar telkens dezelfde melding
Nathalie, dit komt omdat je MyProximus account aangemaakt werd met je mobiel nummer en niet met je gegevens vanop je factuur (klantennummer, factuurdatum en MyProximus activatiecode).
Beschik je nog over een account waarop je vaste gegevens staan?
Ik kan ook niet inloggen in Pickx, wat is het probleem?
ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen
Zodat de proximus forummedewerkers hier morgen direct mee aan de slag kunnen.
Beschik je hier al over?
Ik zie geen mailadres in mijn profiel.
Het gaat over het klantnummer vermeld in het profiel.
Ik zie geen mailadres in mijn profiel.
Het gaat over het klantnummer vermeld in het profiel.
ik vind op basis van je klantennr geen myproximus account terug
kan je in je profile de gebruikersnaam plaatsen waarmee je wil inloggen ?
Vandaag is het opgelost, inloggen lukt nu.
Beste, ik geraak ook niet ingelogd op de app.
Kunnen jullie dit ook nakijken?
Maandag komen de prox medewerkers terug langs om dit even na te kijken.
ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen
Zodat de proximus forummedewerkers hier maandag direct mee aan de slag kunnen.
Kan je dit nog even testen?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.