Vraag

probleem decoder

  • 17 October 2022
  • 19 reacties
  • 378 Bekeken

Hallo,

sinds een week of 2 blokkeert mijn decoder steeds wanneer een reclameblok wordt uitgezonden. Telkens moet ik hem resetten wat behoorlijk vervelend is, ik heb ook al geprobeerd met de resetknop maar niets helpt. 
kan je me aub een oplossing aanbieden?

 

Eric Vander Elst

4170844

 

 


19 reacties

Bijkomende vraag als verder info voor de Prox forummedewerkers …

Heb je dit bij alle zenders of bij specifieke zenders?

Bij de zenders PLAY4, 5 etc. 

Reputatie 7
Badge +5

@Danielledemarie Is tijdens het live tv kijken of tijdens tv replay? Hoe heb je decoder gereset?

Tijdens live tv. 
Gereset via de reset knop achteraan de decoder ( meerdere malen geprobeerd ), en ook gewoon al geprobeerd met aan en uit te zetten. 

Mag ik hier nog iets van verwachten?

Waarom wordt hier niet meer gereageerd?

Reputatie 7
Badge +5

@Danielledemarie Wij zijn niet 24/7 aanwezig op het forum. Zodra wij aanwezig zijn en je berichtje lezen komen wij hier op terug. 

Voor verder nazicht heb ik je klantgegevens nodig. Kan je deze toevoegen aan je forumprofiel? 

Klantgegevens toegevoegd. 
 

Ik hoop dat hier snel een oplossing voor is. 

Reputatie 7
Badge +5

@Danielledemarie Ik zie dat er 2 decoders zijn aangesloten, heb je dit op beide? 

Neen, enkel op de eerste decoder die vlakbij de modem staat. 

Reputatie 7
Badge +5

@Danielledemarie Kan je de modem en decoder eens resetten? 

De stappen om je modem te resetten kan je hier vinden.

Hierna mag je de decoder eens resetten, die stappen kan je hier vinden.

Beide toestellen gereset, maar probleem blijft zich voortdoen.  

Reputatie 7
Badge +5

@Danielledemarie Kan je de decoders eens van plaats wisselen en testen?

Getest. Zelfde decoder blokkeert opnieuw. 

Dus probleem niet opgelost. 

Wat kan ik doen zodat dit zo snel mogelijk opgelost wordt?

Het is absoluut niet aangenaam op deze manier rustig genietend naar tv te kijken. 
 

 

Ok. Ik zal het blijkbaar zelf moeten uitzoeken. 

Reputatie 7
Badge +5

@Danielledemarie Zoals ik hierboven al heb gezegd zijn wij niet 24/7 op het forum en kunnen wij niet per direct antwoorden. Indien je direct contact wilt met onze diensten kan je het best via chat proberen of via 080022800.

Kan je beide decoders eens van plaats veranderen en het zo testen? 

Beide decoders zijn al eens van plaats gewisseld ( zie meldingen hierboven ) maar zelfde decoder blijft blokkeren. 
En dat jullie hier niet 24/24 uur aanwezig zijn kan ik nog snappen, maar dat ik meer dan 48 uur moet wachten op een antwoord lijkt me toch een beetje veel van het goede. 

Reageer