Vraag

Povere kwaliteit opname PICKX film (op computer)

  • 27 March 2020
  • 5 reacties
  • 140 Bekeken

Zonet een opgenomen film willen bekijken op de Mac en dan maar gestopt met kijken. Het laatste half uur voortdurend (zowat om de minuut) aan het opladen met een rode cirkel en na een 7-tal seconden een compleet onscherp beeld. Na een 15-tal dergelijke onderbrekingen dan maar gestopt met kijken en geprobeerd opnieuw de film in te laden en door te spoelen naar de laatste 30 minuten maar ook dat lukt niet gezien Pickx eerst de volledige film lijkt terug in te laden en dus zit je te wachten en te wachten… Prima bezig Proximus! 


5 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Heb je dat ook op een windows pc ik weet ik gebruik ook mac en windows maar mac heeft er inderdaad soms problemen mee het beste resultaat is aangesloten op kabel (UTP) op kabel hebben wij geen probleem op mijn mac pro 2010 (upgrade) welke mac OS en type is het als het een oude os is kan dat ook problemen geven

op mijn windows laptop kan ik toch niet zeggen dat het povere kwaliteit is, natuurlijk wanneer spreek je van pover kwaliteit , is dit niet relatief in functie met wat je juist vergelijkt en op welke grote van scherm!

Reputatie 6
Badge +3

Zorg ook dat WebGL actief staat. Zie hier hoe dat je dit kan doen voor bepaalde webbrowsers: https://support.biodigital.com/hc/en-us/articles/218322977-How-to-turn-on-WebGL-in-my-browser

als bijkomende info: bij mij staat dit in ieder geval niet actief en de kwaliteit is in orde in ieder geval van pickx.

wel voor gamers beter.

Reputatie 7
Badge +4

Kan je na bovenstaande testen ook even testen op een ander toestel (smartphone bvb)?

 

Reageer