Skip to main content

Heb een v5 compact decoder en na mijn verlof heb ik nu geen geluid meer op mijn Samsung tv.

Geluid getest via interne zelfdiagnose op tv en dat is blijkbaar in orde.

Geluid staat gewoon op stereo ingesteld.

Boot gedaan van decoder. Resultaat blijft hetzelfde.

Nieuwe hdmi kabel geplaatst maar nog altijd geen geluid.

Modem ook gereset, niets helpt.

Iemand enig idee ? Heb hier alle items eens onder de loupe genomen en alles uitgeprobeerd …

Zou de decoder moeten vervangen worden ?

 

@geert_04

  • Kan je eens de decoder op een andere HDMI ingang van je TV proberen
  • Anders moet je de decoder eens resetten aangezien een boot niet helpt.

 


Hallo Martin,

Ik heb uw twee voorstellen allemaal geprobeerd maar jammergenoeg geen soelaas …

Het geluid blijft achterwege !

 

 


@geert_04 

Best afwachten dan tot maandag zodat de PX moderatoren kunnen beslissen of de decoder aan vervanging toe is. Je kunt natuurlijk ook bellen tijdens het weekend tot 22u naar de helpdesk 080022800 indien je dit wenst.


Ok. We zullen de reactie van de moderatoren afwachten . Bedankt Martin 👍


Beste,

de klank is opnieuw aanwezig…

Heel vreemd. hopelijk blijft het verder in orde !

Moderatoren moeten dus niet verder tussenkomen.


@geert_04 

Bedankt voor de feedback.


Reageer