Sind een paar weken zeer slechte verbinding bij het gebruik van 2 tv’s tegelijkertijd.
Al jaren werken we met dezelfde opstelling. Maar wanneer we sinds kort s’avonds 2 tv’s gebruiken hebben we heel veel last van schokkend beeld of gewoon wegvallen van beeld . Zeker wanneer er beide naar HD post gekeken word . Als we op 1 tv niet HD kijken dan valt het beter mee.
1 TV is rechtstreeks met kabel verbonden . De ander tv gaat met zo’n PLC adapter (via stopcontact) . Ze zitten beide in een andere poort van de modem .
Heb al geprobeerd alles opnieuw te installeren maar helaas zonder resultaat .
Ik heb het gevoel dat dit aan mijn modem ligt maar volgens de “vriendelijke” mijnheer van proximus kan dit niet het probleem zijn !! Het ligt volgens hem aan de kabels ?? Wij hebben in alle kamers internet aansluiting dit wil dus zeggen dat ik in heel het huis de kabels moet vervangen . Dit lijkt mij wat kort door de bocht .
Verder ben ik bij de klantendienst niet veel wijzer geworden en is het probleem nog niet opgelost.
Iemand die mij een oplossing of een suggestie kan doen wat ik nog kan proberen ??
Heb hier nog nooit problemen met gehad . En als we maar naar 1 tv kijken is er geen enkel probleem en werkt alles naar behoren.
Als dit niet opgelost geraakt toch maar is uitkijken naar een andere leverancier ??