Skip to main content

Telkens wanneer ik inlog krijg ik de melding account niet gekoppeld.

Zoals zo velen zie ik.

morgen kunnen de proximus medewerkers je profiel en de koppeling met je account eens nakijken.


Ik heb de koppeling tussen het account en de Pickx app opnieuw gekoppeld.

 

Om te testen logt u best eens uit de app en opnieuw inloggen.


Hallo ik kan me niet inloggen via de pickx app op mijn iPhone. Ik blijf op vastzitten op het laadscherm. Al verschillende keren verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Niets werkt.


Ik heb hetzelfde probleem.

De app werkt niet en krijg volgende pop up. 
al gebeld met Proximus, zou in orde moeten zijn, maar zelfde issue blijft.

heb ook al geprobeerd om de app toe te voegen in mijn producten in de MyProximus app. Maar pagina bestaat niet, krijg een 404 error.

 

 


Hallo ik kan me niet inloggen via de pickx app op mijn iPhone. Ik blijf op vastzitten op het laadscherm. Al verschillende keren verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Niets werkt.


hi, kan je nu nog even opneiuw proberen inloggen


Ik heb hetzelfde probleem.

De app werkt niet en krijg volgende pop up. 
al gebeld met Proximus, zou in orde moeten zijn, maar zelfde issue blijft.

heb ook al geprobeerd om de app toe te voegen in mijn producten in de MyProximus app. Maar pagina bestaat niet, krijg een 404 error.

 

 


hi @KaatjeP ik heb dit doorgegeven aan ons engineering team doe hiervoor het nodige zullen doen


Reageer