Vraag

PICKX WONDERLAND

  • 3 December 2022
  • 13 reacties
  • 534 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2

Iedere dag tot 24 december is er een nieuw spel op pickx, maar vandaag kan ik er niet op, mijn computer verbied het , het is onveilig, twee dagen kunnen spelen, nog iemand dit probleem??

 


13 reacties

Is inderdaad bij mij ook zo.

je kunt wel verder gaan (meer informatie) als je daar op link klikt doorgaan naar onveilige …..

en je kunt ook rapporteren dat deze geen risico’s bevat

  •  Rapporteren dat deze website geen risico's op phishing bevat
  •  Doorgaan naar de onveilige webpagina (niet aanbevolen)

 

Reputatie 2
Badge

Proximus is dan ook een gevaarlijke omgeving😀

😁 Soms heb ik dat ook voor op ander websides hier is het microsoft defender maar mijn Norton is er blijkbaar geruster in ;-)

Hier zijn Bitdefender Total Security en MalwareBytes Browser Guard erg actief, met regelmatig zulke boodschappen, maar niet (vandaag) op Pickx Wonderland.

Reputatie 5
Badge +2

nog steeds problemen om op het spel te komen,  ik doe wat Martin ook voorstelt en na verschillende keren rapporteren en opnieuw proberen lukt het dan, maar misschien kan proximus pickx eens nakijken hoe dit komt dat het steeds als geblokkeerd staat,

ik gebruik bitdefender maar het is blijkbaar microsoft defender smartscreen die het blokeert en ik weet niet hoe ik daar iets moet aan doen

Beste Valencia,

We hebben inderdaad te kampen met enkele technische problemen op desktop. Op mobiel kan je zonder problemen meespelen dus voorlopig raden we dit aan als tussentijdse oplossing.

Excuses voor het ongemak maar we zetten alles op alles om dit zo snel mogelijk weer open te zetten op alle kanalen.

mvg

Tim

Reputatie 5
Badge +2

jammer want ik heb geen mobiel met internet, enkel bellen en sms dus geen alternatief, hopelijk geraakt het vlug opgelost

ik gebruik bitdefender maar het is blijkbaar microsoft defender smartscreen die het blokeert en ik weet niet hoe ik daar iets moet aan doen

 

 

Edge zeker?

 

Instellingen (drie puntjes rechts bovenaan) - links Privacy, zoeken en services  kiezen - naar beneden scrollen - beveiliging en dan smartscreen uitschakelen.

Het is wel een nuttige beveiliging, dus enkel tijdens het spelen even uitschakelen, misschien?

Ter bijkomend info: Je kan even goed smartscreen laten opstaan en als je die melding krijgt ipv uit te schakelen, door te kiezen voor:

  •  Doorgaan naar de onveilige webpagina (niet aanbevolen)

Dan moet je niet iedere keer smartscreen in en uitschakelen.

Enfin dat is wat ik doe in dit geval. (aangezien je door uitschakelen ook de beveiliging wegneemt)

Reputatie 7
Badge +3

@Valencia   Al je de  EDGE browser gebruikt

Open een nieuw tabblad  kopieer  edge://settings/privacy/trackingPreventionExceptions druk op  Enter

Daar voeg je dan https://wonderland.pickx.be toe via website toevoegen 

Vervolgens je uitloggen op Wonderland, browser herstarten .

Als je dan deze link wonderland.pickx.be/nl/account/login?ReturnUrl=%2Fnl%2Fhome%2Findex gebruikt kan je inloggen en komt die vervelende melding niet terug. je krijgt dan dit in je adresbalk te zien 

En kan je zonder problemen surfen op Wonderland.

TBI: 

 

Reputatie 5
Badge +2

vandaag geen problemen gehad, 

gisteren nog geprobeerd met uitleg Martin, maar er waren geen geblokkeerde trackers te zien

Ik heb dat sporadisch  met andere sites ook en dit is inderdaad maar tijdelijk daarom dat ik alle beveiliging laat staan zoals die ingesteld staat.

Reageer