Skip to main content

Voor de zoveelste keer wil ik tv kijken en daar gaat mijn tv avondje opnieuw. Melding er is een probleem met je internet verbinding. Elke dag is er een probleem met Proximus, WiFi werkt niet (mag ik de booster voor de 100e keer opnieuw synchroniseren) tv doet het niet (resetten enz helpt niet) ik word er knettergek van en mijn geduld is helemaal verdwenen. Ik denk dat ik met hangende pootjes terug naar Telenet ga, daar was de WiFi een ramp maar dan hadden we op zijn minst nog tv. Iemand de ultieme tip om toch eens zonder problemen van mijn Proximus abonnement te kunnen genieten?

Is er dan nog geen technieker langs geweest om het probleem verder uit te dokteren?

Maandag komen de moderatoren van het PX-forumteam hier terug kunnen zij dan evt. beslissen om een technieker te sturen

Zelf kun je niet veel meer doen dan alles eens resetten en als dit niet helpt zal er een oplossing van PX moeten komen.


Reageer