Vraag

Pickx werkt niet op pc, ik kan geen opnames bekijken

  • 13 September 2020
  • 5 reacties
  • 505 Bekeken

Hallo

Ik ben overgeschakeld naar proximus sinds 2 weken en ze hadden mij gezegd dat ik via pickx naar tv en opnamen kan kijken. Tv is enkel live en mijn opnames zijn helemaal niet beschikbaar.

Hoe kan ik mijn opnames bekijken van op de pc? Ik gebruik Firefox.

Met vriendelijke groeten

Stijn


5 reacties

Reputatie 5
Badge +2

Beste,

 

Momenteel zijn jammer genoeg enkel de kinderzenders live te bekijken via de Pickx-website en app uit het betaalpakket Family. Dat komt omdat vroeger het Kids-pakket wel volledig live te bekijken was.

 

Echter op jullie website staat er dit:

Waar vind ik mij Family zenders in Pickx?

Je Family zenders kan je altijd en overal bekijken via de Proximus Pickx-app, via je gepersonaliseerde menu.

 

Een zender bekijken wilt zeggen dat ik er op zijn minst live naar kan kijken. Er staat niet bij dat er bepaalde zenders zijn die omwille van rechten niet live kunnen gestreamd worden. De tv-gids van deze zenders is er al. 

Dus graag alle livestreams van de zenders van het pakket Family activeren via de website en app van Pickx. Concreet gaat het dus om Discovery World, Discovery Science, Investigation Discovery, BBC First, BBC Entertainment, FOX, NGC Wild, Travel XP, History, VH1 Classic, MTV Live HD, MTV Hits, Stingray Classica en Mezzo. 

 

Alvast bedankt om dit in orde te maken.

 

 

Lukt dit wel via een ander browser, of zelfs een ander toestel/smartphone app?

Beste WenzelR

Het is zowel op Firefox als Edge als Chrome. Firefox is mijn standaard browser maar had de rest ook geprobeerd.

Beste WenzelR

Het is zowel op Firefox als Edge als Chrome. Firefox is mijn standaard browser maar had de rest ook geprobeerd.


Op de app kan ik zelfs niet inloggen en ik gebruik dezelfde gegevens als op de pc

Ik heb even de koppeling tussen onze systemen gereset. Kan je het nog eens uitproberen?

Reageer