Skip to main content

Na mijn Topic van vorig jaar aarbij ik gedurende weken geen programma’s kon bekijken via PICKX op mijn IPAD is het vandaag weer van dat.

Bij het openen van de app krijg ik melding dat ik niet de laatste versie heb.

Nadat ik doorgestuurd word naar de appstore kan ik niet bijwerken maar zie ik onmiddellijk “open”.

is er opnieuw een update gebeurd bij jullie zonder rekening re houden met de klant? Zo ja, wanneer wordt dit opgelost?

 

Krijg je dit op elk iOS toestel die je hebt? Ik zie dat er alleszins al meerdere types aangemeld zijn geweest.


Alles werkt prima op mijn IPHone 11

ik zie dat de app ios12 vereist en mijn ipad kan niet hoger dan ios10

De IPAD werkt voor het overige prima en ik zal wel niet de enige in Belgie zijn met een iets udere IPAD.


Klopt inderdaad dat minstens iOS 12 vereist is. Jammer genoeg is hier dan geen oplossing mogelijk.


Reageer