Bij het openen van de Pickx app krijg ik op al mijn toestellen de foutmelding ‘Er is een onverwachte fout opgetreden. Het is opgenomen in ons systeem en zal worden onderzocht.’
Na 2 weken nog geen oplossing alleszins.
App werd al overal verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, niets werkt. Ik kan niet eens mijn inloggegevens invoeren..
Help!
Omdat de PX forummedewerkers u zouden kunnen verder helpen , als ze morgen de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Werk je toevallig met Apple toestellen? Zoja, kan je dan de tv-aanbieder eens uitschakelen in de instellingen van je toestel. Heel belangrijk dat je deze niet terug aanvaard bij het opnieuw inloggen van de Pickx app.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.