Vraag

Pickx werkt niet

  • 1 April 2022
  • 4 reacties
  • 60 Bekeken

Ik kan inloggen op Pickx in de PC maar naar programma’s kijken lukt niet!

Op de tablet kan ik zelf niet inloggen!

Wat een hoop miserie hier bij Proximus!

 

Zowel met de Android box , het koppelen met HLN, internet verbinding met PC , het houd niet op met de problemen.

Dit heb ik nog nooit meegemaakt!


4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@Dirkvo Dat is geen fijne ervaring. Onze excuses hiervoor. Ik heb een aanpassing gedaan in je profiel voor de TV app en HLN+. Kan je beide eens testen ? 

Ondervind je nog problemen met je verbinding op je PC ? Kan je daar dan wat meer uitleg over geven ? 

Hallo,

prachtig beide (HLN en Pickx) werken. Nu ineens in 1 dag alles in orde. Telefonisch met de helpdesk reeds verschillende telefoons zonder resultaat! Enkel kunnen ze een standaard email sturen met gegevens waar je niets mee bent want op de site van Proximus vind je dat ook! Via wifi heb ik geen probleem maar met de kabel wel. Vroeger had ik Scarlet , dit signaal is wel trager maar nooit probleem. Nu met het vluggere signaal heb ik verbindingsproblemen. Ik had niet afgeschermde netwerkkabel en ben deze nu aan het vervangen door afgeschermde kabel. Tijdelijk werk ik met een losse kabel tussen modem en Pc maar mijn snelheid is niet meer dan rond de 100mb/s. In de netwerk test zegt deze dat er een probleem is met DNS.    (Gevonden problemen: Uw computer lijkt correct geconfigureerd te zijn maar het apparaat of de bron(dns-server) reageert niet)                         Kan dit iets met de modem zijn?

Zo, we zijn al een stuk verder, hartelijk dank wat je vandaag in één dag het in orde gebracht.

Dirk

Reputatie 7
Badge +4

Ik ben blij dat ik alles nu werkt.

Zijn je toestellen via kabel dan rechtstreeks op de B-box aangesloten of staat er vb nog een switch tussen ? Heb je die snelheid op meerdere toestellen, of maar op 1 bepaalde PC ?

 

Hallo,

 

vandaag met de rechtstreekse kabel tussen B-box en pc werkt het zoals het moet. Het probleem van de DNS server die niet gevonden wordt heb ik een artikel gevonden en dat zou met windows te maken hebben maar ik moet dat nog verder bekijken. De nieuwe ondergrondse afgeschermde kabels zijn nog niet aangesloten. De TV werkt nu ook normaal.

Hartelijk bedankt

 

Dirk

Reageer