Skip to main content

Hallo, zijn er nog mensen die slechte ontvangst hebben met Pickx ?  We kunnen geen TV kijken : het programma stopt na een paar seconden, veranderen van zender geeft soms een tijdelijke (paar minuten) oplossing, we krijgen foutmeldingen P134 en P130.

Ik heb de fibermodem herstart, de Bbox herstart, de Android TV box herstart, allemaal zonder resultaat. 

 

Is uw TV box rechtstreeks verbonden met een utp netwerkkabel aan de bbox, indien niet heb je de mogelijkheid om die eens via een voorlopige (lange) utp netwerkkabel te verbinden rechtstreeks aan de bbox om vast te kunnen vaststellen of het daar iets mee te maken heeft.

PS: morgen komen de Prox Forummedewerkers (modertors) hier terug langs op het forum.


Is dit probleem nu opgelost ? Zo ja, wat was de oplossing want ik zit zowat met hetzelfde probleem.

Al 2 techniekers langs geweest maar nog geen oplossing of antwoord waaraan het nu juist ligt


Tip: best ook de foutmeldingen die je eventueel krijgt er ook bij vermelden.


Foutcodes p011, p130, p131 en p134


Ter bijkomende info:

P011
P130 & P131
P134

 


Reageer