Vraag

Pickx Sports opzeggen

  • 15 June 2023
  • 7 reacties
  • 241 Bekeken

Beste,

 

Begin mei heb ik via de site Pickx sport opgezegd..

Ondertussen staat er nog steeds: we werken eraan en in blijft dit gefactureerd worden…

Kunnen jullie aub het nodige doen.


This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@S Joeri Kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer)aanvullen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

Klantnummer werd ingevuld.

 

Alvast bedankt

Beste,

Ik heb hetzelfde probleem met het opzeggen van Pickx Sports (dit was vorig jaar ook een probleem). Vorige week opgezegd, maar er staat nog steeds ‘We werken eraan’. Kan dit worden stopgezet?

Alvast bedankt

 

Reputatie 7
Badge +3

@mar12 @S Joeri 

Probeer eens via de decoder deze optie op te zeggen.   

met de V7 decoder  

  1. Druk op Abonnementen, in het menu boven aan het scherm.
  2. Navigeer door de catalogus en maak je keuze.
  3. Bevestig je keuze “Stopzetten” bij Picks Sports en druk op OK
  4. Nu  pickx all-stars (netflix, disney en pickx +) Bevestig je keuze “stopzetten” en druk op OK

met decoders V6 of V5 :

  1. Druk op menu en ga naar Shop > Activeer een optie.
  2. Maak jouw keuze uit de opties, tv-boeketten en passen.
  3. Selecteer 'Deze tv-bundel stopzetten = de TV optie selecteren die je wil stopzetten' en druk op OK

 

hier nog wat meer informatie en mogelijkheden om TV opties te deactiveren of te activeren

Een optie activeren of deactiveren | Proximus na openen van de link kies je TV vervolgens 

Via het tv-menu

Als dat niet lukt  is er nog deze optie

Je kunt tv-opties (Pickx Mix, Netflix, Pickx Sports, TV Replay+, enz.) toevoegen of verwijderen in MyProximus Producten | Proximus   of via het Pickx-menu (op je TV Box en via Proximus Pickx Website  Abonnementen - Proximus Pickx   ). 

 

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @S Joeri we zetten de optie stop, creditnota 7393217298 volgt! Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

Dag @mar12 ook voor jou doen we het nodige, creditnota 7390229785 volgt! Groetjes, Heidi

Bedankt!