In mijn tv opties zette ik Pickx sports open … maar hij blijft staan in we werken er aan
FYI: In afwachting dat de Prox forummedewerkers hier maandag terug langskomen om dit verder na te trekken, best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.
NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.
0800 22 800 (gratis) voor hulp via helpdesk kan wel.
Als u dit nu voor mij gaat activeren zal ik de volgende keer opnieuw hetzelfde probleem ondervinden, als ik niet precies weet wat er fout loopt ;-)
Ik moet steeds naar het 0800 nr bellen en hopen dat ik daar een goede (vriendelijke) technieker tref die (volgens hun verwoording) een schuifje kunnen open zetten. Na 5 minuten is de activatie dan in orde. Nu al enkele keren proberen bellen … maar niemand kan of wil het openen. Ondertussen is het voetbalweekend uiteraard voorbij
Vroeger toen het nog All Sports noemde had ik hier nooit problemen mee. Ik kon de optie kiezen en binnen de 24 uur stond die actief.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.