Ik probeer Pickx sport op te zeggen maar dit werkt niet !
hier → Pickx Sports opzeggen via My Proximus App | Proximus Forum vind je ook dergelijk probleem met een paar oplossingen die voorgesteld werden maar als het niet lukt kan het net zoals daar beschreven door een PX medewerker uitgevoerd worden morgen, zie → hier.
Ik heb mijn gegevens ingevuld op mijn profiel, dus als een medewerker mij kan helpen ? Graag
Ik doe dat via MijnProximus, ga naar pickx sports en deactiveer deze optie, klaar.
Ik heb hetzelfde probleem - krijg een fout bij het deactiveren van Pickx sport in de web portal (mijn proximus) → “Er is een tijdelijk probleem met MyProximus. Probeer later opnieuw de opties aan te passen.”.
Hier staan de andere mogelijkheden om te deactiveren (bron= Opzeggen Pickx Sports | Proximus Forum) :
Probeer eens via de decoder deze optie op te zeggen.
met de V7 decoder
- Druk op Abonnementen, in het menu boven aan het scherm.
- Navigeer door de catalogus en maak je keuze.
- Bevestig je keuze “Stopzetten” bij Picks Sports en druk op OK
- Nu pickx all-stars (netflix, disney en pickx +) Bevestig je keuze “stopzetten” en druk op OK
met decoders V6 of V5 :
- Druk op en ga naar Shop > Activeer een optie.
- Maak jouw keuze uit de opties, tv-boeketten en passen.
- Selecteer 'Deze tv-bundel stopzetten = de TV optie selecteren die je wil stopzetten' en druk op OK
hier nog wat meer informatie en mogelijkheden om TV opties te deactiveren of te activeren
Een optie activeren of deactiveren | Proximus na openen van de link kies je TV vervolgens
Via het tv-menu
Als dat niet lukt is er nog deze optie
Je kunt tv-opties (Pickx Mix, Netflix, Pickx Sports, TV Replay+, enz.) toevoegen of verwijderen in MyProximus Producten | Proximus of via het Pickx-menu (op je TV Box en via Proximus Pickx Website Abonnementen - Proximus Pickx ).
ik zal de optie opzeggen voor jou.
bevestiging via mail volgt automatisch
groeten
Tina
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.