Vraag

Pickx op tablet & GSM

  • 19 August 2021
  • 11 reacties
  • 105 Bekeken

Vraagje… Moet de decoder van Proximus aangesloten zijn om Pickx app op tablet te kunnen gebruiken? Ik heb de app geïnstalleerd, maar krijg zwart scherm met ronddraaiend icoontje.


11 reacties

neen zal een andere reden zijn  heb je het ook voor via de webvesie http://proximuspickx.be 

Als de prox medewerkers hier de draad opnemen kunnen ze ook je instellingen even bekijken.

best ook erbij vermelden op welke tablet/ GSM en met welke OS versie je dit voor hebt.

PS: Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.

 

Dag Martin. Bedankt voor je reactie. Op de wegversie geraak ik met m’n login wel op, maar krijg de melding dat er geen TV programma’s beschikbaar zijn. Ergens zal er bij Proximus weer één van de honderden instellingen moeten aangevinkt worden. Niet simpel tegenwoordig.

 

Inderdaad best de reactie/ verder onderzoek van een Prox medewerker afwachten, succes.

Reputatie 7
Badge +5

@WDJ2607 Kan je je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het even voor je na.

Dag Daisy. Ik heb dit zonet gedaan. Ben benieuwd…

 

Reputatie 7
Badge +5

@WDJ2607 Ik heb dit voor je nagekeken en in orde gebracht. Kan je dit eens testen?

Dag Daisy. Ik weet niet wat je gedaan hebt, maar het lijkt nu te werken op m’n gsm en iPad. Bedankt in elk geval.

Ergens settings/koppelingen in het TV profiel die moeten gemaakt worden, tenzij Daisy mij tegenspreekt :wink:

Dag Martin. Op m’n iPad en iPhone werkt Pickx nu. Op m’n iMac niet. Daar krijg ik de melding dat m’n browser (Safari ) niet compatibel is. 

Is in orde nu. Ik heb Google Chrome geïnstalleerd. :thumbsup:

 

inderdaad er zijn er nog die dit melden hier dat het via hun browers op de Mac niet werkt en dan Chrome (soms tegen hun zin) installeren om het te laten werken.

Reageer