Skip to main content

Sinds gisteren werkt de applicatie Pickx niet op mijn iPad.

Stream niet beschikbaar … probeer opnieuw.

 

Wat is niet aan de hand ?

ro

We gaan het eens rustig bekijken ...:nerd:


@jonathandr 

of andere Proximus medewerker die kan helpen 

 

  1. Wij verwijzen naar ons bericht verleden week i.v.m. problemen PICKX op Ipad ( versie 14.4 software). Het gebruik van PICKX dit weekend op Ipad geeft misschien een duidelijker beeld van wat de oorzaak zou kunnen zijn .Wanneer geen van de twee tv’s aanstaan, werkt PICKX op Ipad zonder probleem. Het is als de tv’s aanstaan, dat de applicatie niet meer werkt en soms wel nog de tv gids correct weergeeft, maar bij het naar LIVE TV gaan, het beeld vastloopt en er geen tv kan bekeken worden op Ipad. Niet tijdens de ganse duur van de speeltijd van de andere vaste tv’s .Geen tv meer op, dan dient eerste de Ipad volledig afgezet te worden, en terug opgestart. Na dit, kan weer normaal tv bekeken worden via PICKX op Ipad. Dus het feit dat twee tv’s werken, wordt de applicatie PICKX op Ipad niet uitgevoerd.Is hier een oplossing voor ? Of een verklaring ? 
  2. Kan uit voorzorg nagekeken worden hoeveel toestellen nu aangesloten zijn, vermits bij een herinstallatie van PICKX op Ipad deze als een plus toestel wordt geregistreerd en er een maximum op staat. Wij willen voorkomen dat we dat maximum bereiken.
  3. Voor info nogmaals onze configuratie :

 

Volgende toestellen dienen aangesloten te blijven :

  1. Tv 1 via decoder v7 ( werkt met wifi bridge )
  2. Tv 2 via decoder v7 ( werkt met PLC’s )
  3. Op Samsung s20 Pickx applicatie
  4. Op pc desk type Pickx applicatie
  5. En dan op IPad ( versie 14.4 ) Pickx applicatie.

 

Dank alleszins

ro


@jonathandr 

Verklaring dat PICKX applicatie werkt op IPad als er geen tv op staat, klopt toch niet.

Op dit moment geen tv die op staat en toch geen stream naar IPad.

 

Wat is het nu ?

 


@Ro Ik heb alle toestellen die niet meer in gebruik zijn verwijderd voor het gebruik van de Pickx app. Kan je het nu nogmaals testen?


@DaisyS 

 

Heb alle aangesloten toestellen even getest op werking met Proximus tv en alles werkt nog .

Dus o.k. en dank voor je support !

Wat betreft Ipad zullen we de werking verder opvolgen .

Nog een prettige winterse zon   dag !

ro

 


@Ro Graag gedaan! 

Laat het ons zeker weten of er nog problemen voor doen met Ipad. 

Voor jou ook nog een prettig dag! :relaxed:


Reageer