Skip to main content

Gisteren is de technicus alles komen installeren, nu is mijn Pickx account blijkbaar nog niet gekoppeld.

Al staat dit in myproximus wel bij mijn producten.

Kan je dit nu even testen aub?


Beste @Charlotte.D , ik heb net hetzelfde probleem.

Zowel in de app als via de website lukt het inloggen niet.

Is het mogelijk dit eens na te kijken?


Idem dito hier bij mij.
Aansluiting actief sinds 15/5. 
Tot op heden 22/5 nog steeds niet kunnen inloggen in de Pickx website noch de (android) app.
Wordt de nutteloze chatsessies en oproepen stilaan beu


@j0hanK 

Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


Reageer