Na 15 telefoontjes met de proximus klantendienst probeer ik het in laatste hoop langs deze weg. In onze my proximus account zien wij onder onze producten zoals verwacht pickx en hln e-press. Echter inloggen op pickx (zowel browser als app), lukt, maar als we daar iets willen zien krijgen we de melding dat dit niet in ons abonnement zit. Idem met HLN e-press. We hebben ondertussen al wel 15 telefoontjes gedaan met de klantendienst. Enkele zaken die we gehoord/geprobeerd hebben:
- Uw hebt geen myproximus account geactiveerd op dit klantennummer. → Raar, ik kan echter wel inloggen…
- U bent geen beheerder, dit is absoluut het probleem, binnen 24u is dit opgelost → We zijn ondertussen beheerder. Dit is echter niet de oplossing.
- U moet de pickx app terug opnieuw installeren → Geprobeerd, zonder resultaat. Is ook logisch want via een gewone browser lukt het ook niet.
- We moeten uw account verwijderen en u dient een nieuwe aan te maken. We krijgen deze echter niet verwijderd. We geven dit met hoge urgentie aan IT dienst door en u krijgt binnen de 4u een telefoontje van hen. → 3 weken later nog steeds geen telefoontje gehad, nog resultaat.
- Vandaag dan de zoveelste poging. We gaan uw account verwijderen. Binnen dit en een uur kan u niet meer inloggen met dit account en kan u daarna een nieuwe activeren. We gaan u ook opbellen vandaag met info. Na 6u kan ik nog steeds met dit account inloggen. Smarthpone bij de hand gehouden zodat we zeker bereikbaar zijn omdat de emmer nu stilaan wel overloopt. Telefoontje gehad van 022354000. Deze heeft met zekerheid slechts 1x gerinkeld, zodat het onmogelijk was om tijdig te beantwoorden. Terugbellen naar dit nummer lukt niet …
Wie o wie kan mij in contact brengen met een leidinggevende. Het lijkt precies bij de klantendienst de normaalste zaak dat dingen in het abonnement waarvoor je betaald niet werkende zijn. Men gaat hier zo licht over ...