Vraag

pickx beta

  • 26 March 2024
  • 10 reacties
  • 120 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

ben sinds kort beta tester voor de pickx app.

laatste update voor deze app staat op 7 november 2023.

gezien de app” pickx new “ klaar staat voor vrijgifte lijkt het mij dat er intussen toch nog wel e.e.a gewijzigd is .

Waar kan ik deze wijzigingen vinden? Met de aanwijzigingen via info beta testers in google play kom ik er niet..

voor de app proximus+ (ook beta) ging dit wel direct goed .


10 reacties

In afwachting van een reactie van een PX medewerker:

Ik zie dat je reeds een topic opgestart had waarop een PX moderator het volgende gepost heeft:

→ pickx new | Proximus Forum

Reputatie 3
Badge +1

Ok voor tv , maar geldt dit ook voor smartphone en tablet.En ook voor beta testen op die 2 apparaten.?

Sorry als dit overkomt als dubbele topic.

Reputatie 3
Badge +1

Echt sorry maar blijft onduidelijk.

Simpele vraag ,simpel antwoord.

Kan ik niet functioneren als bèta tester voor bepaalde apps omdat ik niet op het juiste platform (backend) zit?

Is het normaal dat er sinds november 2023 geen updates meer geweest zijn voor Pickx app.(Huidig backend) gezien deze over gaat op nieuw?

Is het niet zo dat je automatisch tester word van de nieuwe ,vervangende app Pickx new. En zoja, hoe kan dat geactiveerd worden,?

Sorry als dit vervelend over komt maar ondanks eerdere topics is het mij niet duidelijk.

Ik vraag mij af of we niet eerst moeten kiezen voor de optie “als tester verlaten” want ik heb die keuze zien staan?

En dan gaan we mss wel later de melding krijgen dat we kunnen overstappen naar PickxNew!

Echt sorry maar blijft onduidelijk.

Simpele vraag ,simpel antwoord.

Kan ik niet functioneren als bèta tester voor bepaalde apps omdat ik niet op het juiste platform (backend) zit?

Is het normaal dat er sinds november 2023 geen updates meer geweest zijn voor Pickx app.(Huidig backend) gezien deze over gaat op nieuw?

Is het niet zo dat je automatisch tester word van de nieuwe ,vervangende app Pickx new. En zoja, hoe kan dat geactiveerd worden,?

Sorry als dit vervelend over komt maar ondanks eerdere topics is het mij niet duidelijk.

 

Reputatie 3
Badge +1

Bedankt Martin Maar mischien speelt toch het platform zijn rol.Mogelijk wordt  alles geblokkeerd omwille van overgang van 5.xxx.y naar 6.xxx.y.Maar dan zou dat van toepassing zijn voor alle testers.

Reputatie 3
Badge +1

En er is nu toevallig zojuist een update op de pickx app binnen gekomen in de play store..( na 5 maanden) Versie 7.5.0.Dat werkt dus wel Nu nog achterhalen hoe pickx new bèta kan geactiveerd worden.Hierbij hulp van moderator nodig denk ik.

ik was inderdaad ook juist bezig met zoeken op mijn smartphone in de pickx app info en sta ook nog altijd als beta tester en zag daar ook de optie “updaten”. Ga ook eens updaten en zien welke versie ik heb dan.

Edit: ook 7.5.0 nu

En er is nu toevallig zojuist een update op de pickx app binnen gekomen in de play store..( na 5 maanden) Versie 7.5.0.Dat werkt dus wel Nu nog achterhalen hoe pickx new bèta kan geactiveerd worden.
Hierbij hulp van moderator nodig denk ik.

 

Reputatie 3
Badge +1

In de huidige pickx app staat in de tv gids naast de zender naam ook het kanaal nummer .

In het overzicht "live" van alle zenders ontbreekt het Kanaal nummer terwijl dat toch altijd wel gemakkelijk is.

Heb dit doorgegeven via bèta feedback en kan daar tekening mee gehouden worden in de nieuwe app. Maar  mogelijk zijn daar andere meningen over.⁹

 

Reputatie 3
Badge +1

Kan ik ook beta tester worden?

Is echt iets voor mij, alles nieuwtjes uittesten & hebben. 

 

Je kan het altijd nog eens proberen door een mail te sturen naar:

mobile.applications@proximus.com met de titel 'Join the Pickx beta' en de volgende informatie

Type apparaat: Smartphone / Tablet op Android / iOS

Contactinformatie: Een e-mail adres

ID: De google-account / Apple ID die u gebruikt op het apparaat waarop u Pickx gebruikt.

Reageer