Ik kan hier onmogelijk de Pickx app starten mijn login is niet gekoppeld.
Dag Tine
Ik heb even een aanpassing op je profiel gedaan. Kan je dit nu even testen aub?
Mercikes nu lukt het wel!!!
Wij hebben het zelfde probleem. Login niet gekoppeld aan een proximus pickx account
Ik heb de aanpassing gedaan. Het zou moeten werken nu
Kan mijn account niet koppelen met pickx.
Kan dit opgelost worden. Dank u
Is in orde. Merci. Fijne feestdagen.
Hetzelfde probleem hier lijkt me
Ook voor mij is dit nog niet opgelost...
jullie accounts zijn gekoppeld, kunnen jullie de app eens uittesten?
Geert
Bedankt Geert. Het werkt terug!
Ik heb hetzelfde probleem als ik de app op mijn GSM wil gebruiken:
Ik zie de app nochtans wel in MyProximus bij mijn producten staan.
Mvg
Eric
Nu werkt het, waarvoor dank.
ik kan ook niet via de app op proximus pickx omdat account niet gekoppeld is.. :/
Ik krijg ook de melding:
“Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx-account”
Kan iemand mij helpen aub?
TUI: Zal iets voor morgen zijn als de prox forummedewerkers hier terug langskomen op het forum.
Nu kan ik wel inloggen, bedankt!
Zou het kunnen dat het even duurt vooraleer de geplande opnames verschijnen?
Krijg bij het aanmelden “Deze login is niet gekoppeld aan een proximus pickx account”.
Alles is aan mijn kant in orde… graag een oplossing!
Ik krijg ook de melding:
“Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx-account”
Kan iemand mij helpen aub?
Beste,
ik ben sinds Jan klant. Ik contacteerde ook de klantendienst voor het zelfde probleem. Daar vonden ze geen onregelmatigheden.
Blijkbaar is mijn account niet gekoppeld. Deze verwittiging krijg ik. Toch gebruik ik login en paswoord van MyProximus.
Hallo,
Bij mij net hetzelfde... Hoewel dit via website wel lukt, enkel app niet ? Kunt u dit aub oplossen?
Bedankt.
TUI: pas maandag komt hier iemand van proximus zelf terug langs op het forum om dit verder voor je op te lossen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.