Skip to main content

Ik kan hier onmogelijk de Pickx app starten mijn login is niet gekoppeld. 

Dag Tine

 

Ik heb even een aanpassing op je profiel gedaan. Kan je dit nu even testen aub?


Mercikes nu lukt het wel!!!


Wij hebben het zelfde probleem. Login niet gekoppeld aan een proximus pickx account 


Ik heb de aanpassing gedaan. Het zou moeten werken nu


Kan mijn account niet koppelen met pickx.

Kan dit opgelost worden. Dank u


@Rafster : Dit zou nu voor je in orde moeten staan. Kan je het nog even uittesten?


@Rafster : Dit zou nu voor je in orde moeten staan. Kan je het nog even uittesten?

Is in orde. Merci. Fijne feestdagen. 


Hetzelfde probleem hier lijkt me


Ook voor mij is dit nog niet opgelost...


@KeldermansD 

@Rigobert Creemers 

 

jullie accounts zijn gekoppeld, kunnen jullie de app eens uittesten?

 

Geert


Bedankt Geert. Het werkt terug!


Ik heb hetzelfde probleem als ik de app op mijn GSM wil gebruiken:

 

Ik zie de app nochtans wel in MyProximus bij mijn producten staan.

Mvg

 

Eric


@elladan001 Ik heb je Pickx app account nu gekoppeld. Kan je nog eens opnieuw proberen.


@elladan001 Ik heb je Pickx app account nu gekoppeld. Kan je nog eens opnieuw proberen.


Nu werkt het, waarvoor dank.


ik kan ook niet via de app op proximus pickx omdat account niet gekoppeld is.. :/


@davy.moons1983  Ik heb een aanpassing gedaan, het zou nu wel in orde moeten zijn.


Ik krijg ook de melding:

“Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx-account”

Kan iemand mij helpen aub?


TUI: Zal iets voor morgen zijn als de prox forummedewerkers hier terug langskomen op het forum.


@Fabian88 ik heb je profiel even verwijderd en terug toegevoegd. Kan dit even opnieuw worden getest?


Nu kan ik wel inloggen, bedankt!

 Zou het kunnen dat het even duurt vooraleer de geplande opnames verschijnen?


Krijg bij het aanmelden “Deze login is niet gekoppeld aan een proximus pickx account”.

Alles is aan mijn kant in orde… graag een oplossing!

 


Ik krijg ook de melding:

“Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx-account”

Kan iemand mij helpen aub?


Beste,

 

ik ben sinds Jan klant. Ik contacteerde ook de klantendienst voor het zelfde probleem. Daar vonden ze geen onregelmatigheden.

 Blijkbaar is mijn account niet gekoppeld. Deze verwittiging krijg ik. Toch gebruik ik login en paswoord van MyProximus.

 

 


Hallo, 

 

Bij mij net hetzelfde... Hoewel dit via website wel lukt, enkel app niet ? Kunt u dit aub oplossen? 

 

Bedankt.

 


TUI: pas maandag komt hier iemand van proximus zelf terug langs op het forum om dit verder voor je op te lossen.