Ik kan hier onmogelijk de Pickx app starten mijn login is niet gekoppeld.
ik kan ook niet via de app op proximus pickx omdat mijn account niet gekoppeld is.
Ik kan ook niet op proximUs Pickx omdat onze account niet gekoppeld is
Edit :
Ik krijg de melding deze login is niet gekoppeld aan een proximus pickx account kunt u dit oplossen.
het werkt nu bedankt
Ik kan ook niet op Pickx omdat men login niet gekoppeld is.
Ik kan er maar niet in slagen om mijn proximus account te koppelen voor pickx, iemand die kan helpen?
Mvg, Gregory Desmet
Maandag komt hier pas iemand van proximus zel terug langs op het forum om eventueel aanpassing te doen aan je instellingen.
Wij zitten amper 4 weken bij proximus nu, en denken nu al aan wisselen. Van alles dat beloofd werd maar amper iets die deftig werkt.
Lukt het je wel via de website? https://www.proximus.be/pickx/nl
Op welk merk en model smartphone heb je dit probleem?
Beste, ik heb na onze verhuis 2 weken terug hetzelfde probleem. Had ik ook bij de opstart vorige keer. Kan ik dit zelf verhelpen of lossen jullie dit op aub
je kunt dit zeker niet altijd zelf oplossen en moet proximus een bepaalde setting doen, maar iemand van proximus zelf, komt hier pas maandag terug op het forum langs.
Hallo, ik zit ook met hetzelfde probleem. De app zegt dat mijn account niet gekoppeld is. De app staat wel in mijn lijst van producten.
Alvast bedankt voor de hulp
Je account werd opnieuw gekoppeld, kan je de pickx app eens even uittesten?
Geert
Je account werd opnieuw gekoppeld, kan je de pickx app eens even uittesten?
Geert
de app werkt, dank u wel!!
Idem hier… login niet gekoppeld aan account. Werkt op geen enkel toestel (iPhone, iPad en laptop).
Het zou nochtans juist moeten staan hier. Gebruik je hetzelfde account als je hiermee ingelogd bent? Via de laptop, bedoel je dan https://www.proximus.be/pickx/nl ?
Beste werd er voor mijn account al gekeken aub?
Klopt. Via iPad en iPhone krijg ik de melding dat er geen account gekoppeld is OF opent de app maar blijft deze zwart.
via laptop krijg ik wel de zenders en dergelijke maar kan nergens op “play” drukken om te kijken.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.