Beantwoord

Pickx app werkt niet - account niet gekoppeld? ook hier hetzelfde probleem



Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

154 reacties

ik kan ook niet via de app op proximus pickx omdat mijn account niet gekoppeld is.

Ik kan ook niet op proximUs Pickx omdat onze account niet gekoppeld is

Reputatie 7
Badge +4

@AnthonyG , @yoeriw , @jaric  Ik heb een aanpassing gedaan op julie profiel , het zou nu moeten werken.

 

Edit : @Andre C Bij deze is het voor jou ook aangepast.

Ik krijg de melding deze login is niet gekoppeld aan een proximus pickx account kunt u dit oplossen.

Reputatie 7
Badge +4

@Marte366 Kan het zijn dat je diensten nog niet actief zijn en dat de installatie nog moet gebeuren? 

 

@hans2610  Aanpassing voor jou gedaan, het zou nu moeten werken

@IneRose voor jou ook aangepast.

het werkt nu bedankt

Ik kan ook niet op Pickx omdat men login niet gekoppeld is.  

Reputatie 7
Badge +4

@smetsnathalie dit zou nu voor je moeten werken

Ik kan er maar niet in slagen om mijn proximus account te koppelen voor pickx, iemand die kan helpen? 

Mvg, Gregory Desmet

Maandag komt hier pas iemand van proximus zel terug langs op het forum om eventueel aanpassing te doen aan je instellingen.

@Gregory desmet Heb je deze problemen nog steeds? Hier lijkt de koppeling alleszins juist te staan.

@WenzelR ja blijf het zelfde probleem hebben. 

 

Wij zitten amper 4 weken bij proximus nu, en denken nu al aan wisselen. Van alles dat beloofd werd maar amper iets die deftig werkt.

Lukt het je wel via de website? https://www.proximus.be/pickx/nl

@WenzelR via de site lukt het wel, maar dat is niet wat ik nodig heb.

Op welk merk en model smartphone heb je dit probleem?

Beste, ik heb na onze verhuis 2 weken terug hetzelfde probleem. Had ik ook bij de opstart vorige keer. Kan ik dit zelf verhelpen of lossen jullie dit op aub

je kunt dit zeker niet altijd zelf oplossen en moet proximus een bepaalde setting doen, maar iemand van proximus zelf, komt hier pas maandag terug op het forum langs.

Hallo, ik zit ook met hetzelfde probleem. De app zegt dat mijn account niet gekoppeld is. De app staat wel in mijn lijst van producten.

Alvast bedankt voor de hulp 😊

Reputatie 7
Badge +3

@grietl 

Je account werd opnieuw gekoppeld, kan je de pickx app eens even uittesten?

 

Geert

@grietl

Je account werd opnieuw gekoppeld, kan je de pickx app eens even uittesten?

 

Geert

de app werkt, dank u wel!!

Idem hier… login niet gekoppeld aan account. Werkt op geen enkel toestel (iPhone, iPad en laptop). 

Het zou nochtans juist moeten staan hier. Gebruik je hetzelfde account als je hiermee ingelogd bent? Via de laptop, bedoel je dan https://www.proximus.be/pickx/nl ? 

Beste werd er voor mijn account al gekeken aub? 

Klopt. Via iPad en iPhone krijg ik de melding dat er geen account gekoppeld is OF opent de app maar blijft deze zwart. 
via laptop krijg ik wel de zenders en dergelijke maar kan nergens op “play” drukken om te kijken.