Beantwoord

Pickx App werkt niet

  • 26 February 2021
  • 4 reacties
  • 913 Bekeken

Na heel wat problemen eindelijk TV & Internet van Proximus in huis gekregen en ook de MyProximus account aangemaakt.
Ik kan echter helemaal niets doen met de Pickx app. Ik krijg een foutmelding “Er blijkt een probleem te zijn met de configuratie van uw account”.

Na de problemen met de installatie, een verkeerd aangemaakt dossier, geen toegang tot E-Press, duikt nu dit probleem op. Enkele weken Proximus en al meer problemen gehad dan de afgelopen 15 jaar met de gele vrienden uit Mechelen.

icon

Beste antwoord door LeanEagle 3 March 2021, 18:23

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Na heel wat problemen eindelijk TV & Internet van Proximus in huis gekregen en ook de MyProximus account aangemaakt.
Ik kan echter helemaal niets doen met de Pickx app. Ik krijg een foutmelding “Er blijkt een probleem te zijn met de configuratie van uw account”.

Na de problemen met de installatie, een verkeerd aangemaakt dossier, geen toegang tot E-Press, duikt nu dit probleem op. Enkele weken Proximus en al meer problemen gehad dan de afgelopen 15 jaar met de gele vrienden uit Mechelen.

hi we kunnen dit verder voor je nakijken en in orde brengen
kan je je klantennr of lijnnr voor je tv producten toevoegen aan je profile ?

Hallo, profiel is bij deze aangevuld. 

Reputatie 7
Badge +5

@LeanEagle Excuses voor het late antwoord. Ik heb eens alles nagekeken en dit ziet er uit zoals het hoort. Krijg je een foutmelding? 

Ik heb zelf opnieuw contact opgenomen met de klantenservice deze namiddag en het is eindelijk in orde. 

Ik markeer dit als opgelost.