Vraag

Pickx app blijft laden

  • 27 October 2019
  • 21 reacties
  • 2330 Bekeken

Wanneer ik inlog op de Pickx app blijft het maar laden. Ik heb hem al opnieuw geinstalleerd en mijn toestel opnieuw opgestart. De pickx app zit ook in mijn abbonement. Hoe komt dit?


21 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@fc123668 

We hebben de account opnieuw gekoppeld, kan je eens uitloggen en opnieuw inloggen op de app?

 

Geert

@GeertC 

Het werkt nog steeds niet. Ik log in en het laadscherm blijft oneindig lang doorgaan. Op de site lukt het anderzijds wel.

Reputatie 7
Badge +4

Ondervind je dit op al je toestellen of enkel op één toestel?

@Charlotte.D 

Enkel op mijn iphone 7, op mijn computer werkt het wel.

Ter info: pas maandag komt er terug iemand van Proximus zelf terug langs op het forum hier.

Zelfde probleem

 

Reputatie 7
Badge +4

@fc123668 Heb je na het installeren van de Pickx app opnieuw je login en wachtwoord kunnen ingeven?

@kenVS Kan je nog eens opnieuw proberen.

Nu werkt het.

Bedankt Thierry.

@ThierryW  Ja, ik heb de app nu al meermaals opnieuw geïnstalleerd. In mijn internetbrowser lukt het wel gewoon. Het blijft maar laden nadat ik inlog.

TUI: dinsdag kunnen de proximus medewerkers je verder helpen hier op het forum als ze terug langskomen.

Hallo, ik wilde de pickx app uittesten want ik kan die gebruiken doordat ik een abonnement heb voor tv maar de app blijft laden.

Reputatie 7
Badge +4

Hallo, ik wilde de pickx app uittesten want ik kan die gebruiken doordat ik een abonnement heb voor tv maar de app blijft laden.


hi, blijft de app laden als je deze opstart of als je inlogt ?

Ik heb mij ingelogd en telkens als ik hem opstart blijft hij laden, op de laptop kan ik wel inloggen maar geen tv kijken heb dan een software update gedaan omdat ik dacht dat het daaraan lag maar werkt nog steeds niet.

Ik heb een fout e-mailadres ingevuld en nu kan ik ik pixs niet meer inloggen met het juiste adres op mijn iPad/iPhone. Het zwarte scherm blijft aan en zoeken. Opnieuw installeren, resetten etc. Niets helpt. Ik wil gewoon terug kunnen inloggen met het juiste e-mailadres. Help aub. Dank u!

probeer eens via je browser http://proximuspickx.be  ,desnoods op een laptop of pc,  of dan wel kun inloggen 

NB proximus medewerker komen niet langs op het forum tijdens het weekend wel kun je bellen indien nodig naar de helpdesk tijden het weekend op 0800  22  800

probeer eens via je browser http://proximuspickx.be  ,desnoods op een laptop of pc,  of dan wel kun inloggen 

NB proximus medewerker komen niet langs op het forum tijdens het weekend wel kun je bellen indien nodig naar de helpdesk tijden het weekend op 0800  22  800

Ik kan inloggen met mijn PC zonder probleem. Ik krijg daar de kans om daadwerkelijk in te loggen en dan gebruik ik het juiste account uiteraard. Zo ook is dat bij mijn vrouw gelukt. Maar ik krijg met geen mogelijkheid de kans om terug in te loggen met het correcte E-mailadres. Op ‘mijn’ iPad/iPhone blijf ik zwart scherm zien met het altijd zoekende teken in het midden.

Dank u voor het mee denken!

Beste,

 

Ik heb hetzelfde voor.

PC: Kan niet kijken naar TV?
iPad → PICKX logo laad maar door en door.
iPhone xs → PICKX logo laad maar door en door.

1. Herinstallatie uitgevoerd. 
> Opnieuw kunnen inloggen → zelfde probleem.

2. Meermaals geprobeerd.
> Net overgesprongen van Telenet naar Proximus.. dit belooft .. :|.

heb je dit ook voor als je de webbased versie probeert van pickx → http://proximuspickxbe 

als je nog mar recent bent overgestapt kan het zijn dat dit nog niet volledig afgehandeld is dan kan je eens kijken of je Pickx zit staan in je Myproximus account

Beste,

 

Ik heb hetzelfde voor.

PC: Kan niet kijken naar TV?
iPad → PICKX logo laad maar door en door.
iPhone xs → PICKX logo laad maar door en door.

1. Herinstallatie uitgevoerd. 
> Opnieuw kunnen inloggen → zelfde probleem.

2. Meermaals geprobeerd.
> Net overgesprongen van Telenet naar Proximus.. dit belooft .. :|.

Je hebt hetzelfde aan de hand.

Heb je met een andere iCloud te maken durven installeren? Ik niet terwijl ik denk dat het dan wel zou opgelost zijn …. maar ik ben dan teveel kwijt en zie daar tegenop.

succes bij Telenet! 

@Ronald7 ik heb hier nog een bericht bijgeplaatst 

→ https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/streaming-niet-beschikbaar-pickx-app-49819?postid=658144#post658144

Reageer