Ik ben sinds kort klant bij Proximus. Ik ben erg tevreden van het Proximus Picks platform! Zeer flexibel en handig in gebruik.
Bij het klant worden kregen we ook een LG 50” TV gratis (black friday), wat een zeer mooi cadeau was! We hebben deze tv op de kamer geïnstalleerd, dus niet achter de AndroidTV decoder in de living.
Ik ging er vanuit dat je via Airplay het beeld van de Picks app naar de LG TV zou kunnen “casten” via de ingebouwde Airplay op de tv. Maar dit lukt me niet! Ik krijg wel het Chromecast icoon te zien van de andere apparaten in huis.
Wat zoeken op jullie NL/FR forum bracht me niet zo veel duidelijkheid. Men zou de functie er tijdenlijk uit gehaald hebben. Erg vreemd, want het staat nog steeds bij de mogelijkheiden van de app op jullie website. Bijvoorbeeld hier!
Het kasten vanuit andere apps werkt prima! Dus aan de instellingen ligt het volgens mij niet. Zowel getest op iPhone als iPad. iOS 15.2 en iOS 15.2.1.
Kan iemand mij hier meer duidelijkheid over verschaffen, want ik zou het jammer vinden dat ik een extra Chromecast moet in huis halen voor deze nieuwe tv!
Gr, Tom