Goeiemiddag,
Het lukt niet om in te loggen op de pickx app.
mijn account zou niet gekoppeld zijn.
is het mogelijk om dit even na te kijken?
alvast bedankt!
Goeiemiddag,
Het lukt niet om in te loggen op de pickx app.
mijn account zou niet gekoppeld zijn.
is het mogelijk om dit even na te kijken?
alvast bedankt!
Kan je het nog even uitproberen? De koppeling zou nu alleszins juist moeten staan.
Kan je het nog even uitproberen? De koppeling zou nu alleszins juist moeten staan.
Het werkt! Bedankt!
Graag gedaan! Mocht je nog problemen hebben, dan weet je ons te vinden
wat moet ik doen krijg ook steeds dat het account niet gekoppeld is
Goeie middag,
Ik heb hetzelfde probleem.
Wat moet ik hiermee doen, aub?
Alvast bedankt.
mvg,
FYI: als de prox forummedewerkers hier langskomen wordt dit verder onderzocht.
Beste,
Hartelijk bedankt.
Ik heb kunnen inloggen.
Lukt nog steeds niet om in te loggen op de pickx app
Hallo
Ik kan ook niet connecteren met pickx.
Kunnen jullie dit controleren aub?
Bedankt.
ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen zodat de proximus medewerkers morgen direct hiermee van start kunnen gaan als ze op het forum langskomen.
Hallo
Ik kan ook niet connecteren met pickx.
Kunnen jullie dit controleren aub?
Bedankt.
Hi
Nog steeds niet.
Mvg
Simon
Gelukt! Bedankt voor de vlotte respons.
Kan dit probleem voor mij ook opgelost worden aub?
Heb zelfde probleem account niet gekoppeld graag hulp.
Heb zelfde probleem account niet gekoppeld graag hulp.
hi, dit zou nu voor je moeten werken
Hoihoi,
ik heb ook hetzelfde probleem. Zou iemand dit ook een keer willen bekijken aub?
Alvast bedankt!
Peter
Hoihoi,
ik heb ook hetzelfde probleem. Zou iemand dit ook een keer willen bekijken aub?
Alvast bedankt!
Peter
hi, kan je het klantennr van je vaste producten toevoegen aan je profile ?
dan doe ik hiervoor het nodige
Hoihoi,
ik heb ook hetzelfde probleem. Zou iemand dit ook een keer willen bekijken aub?
Alvast bedankt!
Peter
hi, kan je het klantennr van je vaste producten toevoegen aan je profile ?
dan doe ik hiervoor het nodige
Ik heb mijn profiel in orde gebracht. Hopelijk kan je hiermee verder.
Ik heb ook het zelfde probleem met mijn Pickxs app. Kan iemand ook mij helpen. Ben sinds enkele dagen klant bij proximus. Mijn gegevens zijn bij mijn profiel ingevuld.
deze zou moeten werken voor je
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.