Vraag

pickx

  • 23 December 2021
  • 4 reacties
  • 49 Bekeken

Proximus pickx op mij  telefoon zegt dat er een probleem is met de instelling van mijn account  . 


4 reacties

Reputatie 2
Badge

Er zullen nog heel veel fouten volgen en niemand doet er iets aan. Dit forum heet de klaagmuur van Jeruzalem en de Proximus gog int maar doet niets. 

Proximus pickx op mij  telefoon zegt dat er een probleem is met de instelling van mijn account  . 

mss ben je nog niet lang klant.

Maar proximus kan altijd natrekken of alles correct in je profiel staat.

Reputatie 2
Badge

Gelukkig blijft Martin Proximus steunen maar eventjes de voeten op de grond : ik ben al jaren klant en krijg deze fout regelmatig en anderen op dit forum hebben het ook al vaak gemeld.

Zonder reactie … zoals altijd

Dat is niet kwestie dat ik Prox wil steunen het is gewoon omdat het niet bij iedereen is dat er zo veel problemen zijn met Pickx, trouwens ik kan er toch ook zelf niks aan doen dat het bij mij wel werkt zowel op mijn smartfones als op mijn laptop, ook bij de buren werkt het bv enz… Maar waarom het dan bij anderen wel zoveel problemen heeft dat weet ik natuurlijk ook niet.
Vergeet niet dat bij dezen het wel goed werkt niet naar het forum of andere socials grijpen (of toch zeker de grote minderheid) om te zeggen dat pickx bij hen wel goed werkt.

Reageer