Skip to main content

Na het inloggen met My Proximus werkt de website van Pickx nog steeds niet … Ik probeer het nu al reeds meer dan een week, terwijl het na max 48 uur zou moeten werken …

Ik ben recent overgestapt van Telenet en ben tot op heden redelijk tevreden, maar met Yelo van Telenet kenden wij nooit geen problemen.

Kan dit opgelost worden? Alvast bedankt.

Ter info: Pas morgen komen de Proximus forummedewerkers hier terug langs op het forum om je hierbij verder te kunnen helpen.

NB: best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.


Martin,

Ik kreeg Nooit antwoord, laat staan een oplossing via dit forum weekend of niet.

Na een tijdje wordt het topic afgesloten en daarmee moet je het dan maar doen. 


ik weet natuurlijk nu je probleemstelling niet meer juist en ook niet waarom je geen antwoord meer gekregen hebt, maar het is wel zo dat het niet voor iedereen zo uitdraait en er ook veel opgelost wordt via de Prox forummedewerkers, en het is ook zo dat zij niet altijd direct alles zelf kunnen oplossen en het dus moet doorgegeven worden aan de specialisten ter zake en als die met geen antwoord/oplossing afkomen, dan wordt het natuurlijk lastig voor hen om dan ieder keer op het forum te moeten antwoorden dat er nog geen antwoord/oplossing is.

Enfin ik zeg ook maar wat ik hier vaststel en natuurlijk begrijp ik het maar al tegoed dat als er op de lange duur geen oplossing komt dat dit heel frustrerend moet zijn.


@Bjorge Kan je je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het even voor je na.

 

@wimmer Wat was jouw probleem?


N'a meer dan een jaar kan ik nog steeds Rob niet gasten, krijg ik regelmatig een zwart scherm t


@DaisyS  Gegevens zijn toegevoegd aan mijn profiel. Pickx werkt nog steeds niet als ik inlog via My Proximus.Kan jij dit probleem voor me oplossen aub !?


Morgen komen de Proximus Forummedewerkers hier terug langs op het forum om je verder te helpen.


@Bjorge 

kan je de pickx app nog eens uittesten aub, de account is nu correct gekoppeld.

 

Geert


Reageer