Pickx app werkt niet - account niet gekoppeld? ook hier hetzelfde probleem
Wie kan me helpen. ?
Het kan zijn dat iemand van prox de koppeling moet maken maar in het weekend komen zij hier niet langs maar je kunt wel geholpen worden in het weekend door te bellen naar gratis nummer 0800 22 80
Als je kijkt op http://myproximus.be dan zou je daar al om te beginnen onder je producten pickx moeten zien vermeld staan.
Er staat mijn tv app en daar zie ik die staan. Maar het moet gekoppeld worden en dat kan ik niet. Bedankt al
dan is de vlugste manier om morgen eens te bellen naar 0800 22 800 en anders gewoon wachten tot maandag.
Die nummer is beter die andere werkte niet.
sorry mijn fout , heb het origineel bericht bijgewerkt, hebben ze dan nog geantwoord mss?
Aangezien de account nog niet was gekoppeld is er waarschijnlijk niet gebeld geweest.
Ik heb deze koppeling inorde gebracht en de Pickx app moet nu probleemloos toegankelijk zijn.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.