Skip to main content

Mijn vriend en ik zijn sinds maandag aangesloten bij Proximus. 

Omdat ik graag een duidelijk zicht heb op de uitgaven die zullen volgen in de toekomst, wilde ik het volledig aangekochte pakket bekijken via MyProximus. 

Om te beginnen hadden we beiden al problemen bij het aanmelden. Zowel zijn e-mailadres, als dat van mij werkte niet. Hierdoor heb ik opnieuw geregistreerd. 

Wanneer ik nu in MyProximus op zoek ga naar het pakket dat wij dus hebben aangekocht, krijg ik enkel dat van mijn telefoon te zien. Even de FAQ bekeken en gezien dat ik geen beheerder zou zijn. Wanneer ik dit wil wijzigen merk ik op dat er naast mijn naam al ‘beheerder’ staat en dat er nergens een knop te vinden is waarmee ik hier wijzigingen rond kan doorvoeren. 

Kan iemand mij vertellen hoe ik dan alle gegevens kan terugvinden? Alsook hoe het komt dat onze eerst geregistreerde e-mailadressen nu plots niet meer werkten?

 

Alvast bedankt

Geen reactie

Reageer