Vraag

p131

  • 22 February 2022
  • 6 reacties
  • 598 Bekeken

Aantal opnames kan ik niet afspelen vanwege foutmelding p131.

heb reeds decoder gereset met knop achteraan echter blijkt niet te werken.

decoder is aangesloten  via kabel denk dat het v7 Android decoder is.

 

iemand een idee hoe ik dit kan oplossen ? 

 


6 reacties

Ter info: het laatste dat hier als eventuele oplossing gepost werd is het volgende:

Dit is een foutmelding die inderdaad voorkomt bij de v7 decoder. Normaal gezien is dit opgelost als je de opname of tv-replay even stop zet, zapt naar een andere zender en terug de opname start of de aflevering via tv-replay.

Spijtig genoeg kan ik de opname niet opstarten en dus ook niet stopzetten.

 

dus zie niet goed in hoe ik dit moet doen

Reputatie 7
Badge +4

@Baudts  Bij welke opnames krijg je deze melding ? Dan kan ik ze eens verwijderen en er terug op zetten. 

Andere opnames en live tv,… werken wel zoals het hoort ? 

Ik zie dat de op alle ondertussen zelf al is verdwenen dus ik kan u de exacte nummer van de aflevering niet meer geven. 

Reputatie 7
Badge +3

@Baudts 

heb je inmiddels nog problemen gehad met de opnames?

 

Groeten

Geert

Met nieuwe opnames tot op heden niet. De oude waarmee ik problemen had zijn spijtig genoeg verdwenen uit mijn opnames. 
 

ik hoop dat deze problemen niet terug komen.

 

Reageer