Vraag

oude TV-decoder 2 weken te vroeg gedeactiveerd

  • 8 April 2024
  • 7 reacties
  • 122 Bekeken

Ik heb 2 weken geleden (26 maart) mijn nieuwe decoder opgehaald en nu is de oude reeds gedeactiveerd. Waarom zeggen jullie dan dat we een maand de tijd hebben?

 


7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@hasdee 

Heb je de nieuwe ondertussen aangesloten of bedoel je dat die nog in de doos zit?

Graag je profiel aanvullen… 

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

Groetjes

Tina

@tina.b ik heb een aantal gegevens aangevuld, als ik nu een antwoord zou krijgen op mijn vraag dan zou dit mooi meegenomen zijn

 

@tina.b graag een antwoord

@tina.b graag een antwoord. Er is nu reeds een week verstreken, dit lijkt me voldoende tijd om toch iets van antwoord of reactie klaar te hebben

Reputatie 7
Badge +4

@hasdee Mijn excuses dat dit vroeger gebeurd is dan beloofd. De opnames zijn nog we beschikbaar in je profiel. Dit betekent dat je ze via de Pickx app of website nog wel zal kunnen bekijken. 

Een andere mogelijkheid is dat je de apps van de zenders installeert op je V7-decoder en op die manier bepaalde zaken nog kan herbekijken. 

beste @HadewychT ,

de info die je me geeft is tegenstrijdig aan de info die ik ondertussen telefonisch heb gekregen.
De opnames zijn nog we beschikbaar in je profiel. Dit betekent dat je ze via de Pickx app of website nog wel zal kunnen bekijken. 
Dubbele fout Ja de opnames staan nog in de cloud maar zijn niet zichtbaar in de webapp en je collega’s hebben me bevestigd dat ik ze niet meer zal kunnen bekijken want de V7 decoder kan dit (nog) niet aan

Een andere mogelijkheid is dat je de apps van de zenders installeert op je V7-decoder en op die manier bepaalde zaken nog kan herbekijken. 
Meerdere fouten in je zin
ten eerste waarom zou ik moeten tig apps installeren om iets dat Proximus om zeep heeft geholpen
ten tweede,ik kan enkel apps installeren als ik een gmail activeer op de v7-decoder

ten derde niet alle zenders bestaan nog (bijv. VTM-kids) 

ten vierde ik wil niet bepaalde zaken herbekijken, ik wil alle zaken bekijken die ik heb opgenomen

Reputatie 7
Badge +4

@hasdee Het klopt inderdaad dat deze opnames niet zichtbaar zijn op je V7 decoder zoals je ze kon bekijken op je V5c. Je opnames zijn echter niet verwijderd en zijn nog steeds gekoppeld aan je abonnement.

Ik heb nog eens extra navraag gedaan en het klopt inderdaad dat ze toch niet zichtbaar zijn via de site of de app. Mijn excuses voor de foute info. 

Wat het tweede deel betreft is de info niet foutief. Het klopt dat uw probleem daar niet helemaal mee opgelost is. Ik probeerde enkel mee te denken naar enkele alternatieven om je programma’s nog te kunnen bekijken. 

Een alternatief is dat ik we uw V7 omruilen voor een V5c vermits we uw V6 te snel hebben gedesactiveerd.  Daarop kan u dan uw opnames van lange termijn nog bekijken. Belangrijke kanttekening hierbij is wel dat u vanaf 1 juni ook geen nieuwe opnames zal kunnen bewaren voor lange termijn. U mag het hier laten weten als je dan toch graag tijdelijk een V5c gebruikt. 

Reageer