Skip to main content

Beste, 

Onder mijn  abonnement staan verschillende e-mail adressen. Dit mag zo blijven.

Maar enkele jaren geleden het ik onder dit abonnement een e-mail adres verwijderd. 

Kan ik de verwijderde e-mailadres heractiveren? Blijkbaar krijg ik op dit adres nog veel berichten binnen die ik niet kan lezen. Van vroegere vrienden waarvan ikzelf geen contactgegevens meer heb.

Hopelijk kan iemand mij helpen.

zelf kun je geen @skynet.be adres aanmaken alleen @proximus.be adressen kun je aanmaken, maar best wachten tot een proximus forummedewerker hier langskomt om je hierbij verder te helpen.

Het mailadres dat je terug wilt kun je in het “Ticket” privé tekstvak ingeven onder je forumprofiel

→ best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  


Reageer