Beantwoord

opzeggen pickx sports

  • 10 January 2023
  • 5 reacties
  • 116 Bekeken

ik probeer via de myproximus website de optie pickx sports op te zeggen maar dit gaat niet.

‘Uw bestelling is in behandeling

Alle opties en instellingen, met uitzondering van de optie Extra Volume, zijn onbeschikbaar gedurende de behandeling van uw vorige aanvraag. Bedankt voor uw geduld.’

icon

Beste antwoord door HeidiE 11 January 2023, 08:41

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Klingel_j ik doe graag het nodige. Vul je in het klantprofiel hier je gegevens aan? Groetjes, Heidi

@HeidiE profiel is aangevuld 😉

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Klingel_j ik bots op de levering van een Wi-Fi Booster. Zolang deze aanvraag in behandeling is, kan er geen andere wijziging gebeuren. Ik maak dossier 51907950 en volg verder op. Groetjes, Heidi

 

Ik wens pickx sport ook op te zeggen. Klantnummer 61363**** Derboven Willy

 

Reputatie 7
Badge +3

@Willy Derboven 

Opzeg werd op 25-9 reeds uitgevoerd.

Groeten

Tina

Reageer