Opzeg van mijn abonnement na 3 jaar storing en ellende

  • 15 December 2023
  • 1 reactie
  • 63 Bekeken

Ik kreeg gisteren 15/12 een mail aan, uiteraard no-reply, dat u eindelijk mijn diensten vanaf 14/12 op mijn vraag hebt stop gezet. Na 3 jaar storingen onbekwaam personeel, zowel technische binnen- als buitendienst, dat nooit opgelost is, stel ik vast dat jullie blijkbaar ook niet erg bekwaam zijn om briefwisseling te lezen en begrijpen. Op 8/10 heb ik jullie per brief op de hoogte gebracht van de feiten van de voorbije 3 jaar en duidelijk gezegd dat jullie onmiddellijk jullie rommel mogen komen halen en oplazeren. Telenet heeft de opzeg nog eens gedaan op 14/10 nadat ze op 13/10 hier de aansluiting hebben dedaan. Ik heb in die brief ook gevraagd om jullie installatie te komen demonteren en mee te nemen, maar ook dat zijn jullie blijkbaar te lui of zeker klantonvriendelijk voor. Tijd voor een nieuw bestuur of liever een overnamen door een ernstig bedrijf. Voor de maand oktober wil ik nog betalen voor de eerste 2 weken toen ik nog gebruik maakte van jullie stoorzender en internet. Dat is max 35 euro aangezien ik met de getrouwheidspremie 66 euro per maand betaalde. Niet akkoord, dan blijf ga ik verder in op het advies dat ik gekregen heb, om juridische stappen te ondernemen

 

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

@HermanVD Ik heb alle openstaande bedragen gecrediteerd.Facturatie staat nu op nul.Er volgen ook geen verdere facturen meer.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Reageer